kim varmış burda :)

22 Aralık 2012 Cumartesi

İSTANBUL'DAN KAR MANZARALARI =)

 Eminim bu hafta bütün bloglarda, twitterda ve ınstagramda karlı manzara resimleri olacak.İstanbul'a bir kar geldi pir geldi.Sadece kar yağsa yeterdi üstüne birde saatte 80 km. hızla rüzgar eklenince tabiri caizse o meşhur kıyamet İstanbul da koptu.
 Bunlarda benim evimden kar manzaraları.Ağaçlık olan yer Fethi Paşa Korusu.Yazı güzel kışı ayrı bir güzel.
 Kuzguncuk resmen yoğun kar ve sisden kapandı.Karda oynamayı pek seven ben hasta olduğum için bu karın tadını çıkaramadım:( Pencereden izlemeyle yetindim...
 Havalar malum bu hafta sonu kapalı mekanlar, sinema salonları ve alışveriş merkezleri dolar taşar benden söylemesi :)   herkese sımsıcak haftasonları.  sevgilerimle....     :)))))  

6 yorum:

  1. fethi paşa korusundaki ağaçlar dilimlenmiş karnabaharlar gibi duruyor=))boğaziçi köprüsüde silinmiş adeta bizde Aydın'da kışı yaşadığımızı zannediyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk karnabahara benzetmiştim onları:)köprü kaç gündür sisden görükmüyo:) aydının kışı buranın normal bir günü gibi.

      Sil
  2. mevsim yönünden en iyisi AYDIIIIIIINNNN :))) :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aydın'ın Temmuz sıcağını düşünemiyorum ama ;) felaket sıcak

      Sil
  3. siz birde ağustosu görün=)))

    YanıtlaSil
  4. Bende istanbuldayım,ama hiç burdan bakmamıştım kar a :)bana da beklerim canım
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil