kim varmış burda :)

29 Aralık 2012 Cumartesi

RÖLYEF ÇALIŞMALARIM :)))


Merhaba arkadaşlar; umarım hepiniz iyisinizdir.Bugün rölyef çalışmalarımı paylaşmak istedim.zahmetli ama eğlenceli bir iş, öğrenmek için kursuna falanda gitmedim.Fatih'de otururken sevdiğim komşum Fatma teyzem öğretmişti kısa sürede hemde.Şimdilik beş tane yaptım ve çerceve olmayı ve bekliyorlar:) inşallah beğenirsiniz.


Bu ev Süleymaniye de gerçekten var Osmanlı çeşmesi ve cumbada ki çiçeklik favorim.


SEDİRİYLE KUYUSUYLA KÖY EVİ :)

 Bu köy evinin giriş katını taş dokusu vermek için akvaryum kumunu kullandık.Çokda hoş oldu değişik hava kattı eve:) bacanın üstünde ki kuş yuvası da unutulmadı yumurta görünümü vermek için birkaç inci kırıp yapıştırdım:) çerçevesi ve ağaçlandırması kaldı sadece. 
PERDELERİ KEÇELİ KALEM İLE RENKLENDİRDİM.ESKİ YELPAZEMİ KESTİM BALKON YAPTIM:)

Safranbolu evleri  en zoru buydu heralde evleri denk getirene kadar canım çıktı.Yamukluklar ordan da net gözüküyordur heralde :)) bu da ağaçlandırılacak.
 En kolayı buydu heralde 2 günde bitmişti :) çerçevesini hazır alıp mukavvanın üstüne çalıştım.Yeşillendirmesi kaldı sadece.rölyefte kullanılan minyatür ağaç ve çiçekler çok pahalıya satılıyor.Euroflorada yeşil çimenler 60 lira çiçek böcek diğer bitkiler demeti 40 liradan başlıyor.İlerde talep olursa bunlardan yapıp satışa koyma gibi bi düşüncem var hayırlısı inşallah.

 Bundan sonraki resimler Fatma teyzeye ait onun eli daha güzel sırf bu iş için resim kursuna gitmiş.rölyef kadar zemindeki doğa resmide çok önemli bulutlar, dağlar, güneş, kuş vesaire.


Güzeli en sona koydum nasıl ama birebir çalışılmış olan bir yalı.Boğazdaki ile aynı ilk gördüğümde ağzım açık kalmıştı Fatma teyze gerçekten çok temiz çalışmış büyük emek vermiş.Ona teşekkür ediyorum bana da kısa sürede öğrettiği için.Gerçi şuan ismekte rölyef adı altında böyle çalışmalar öğretilmiyor daha çok insan ve evin bir köşe ayrıntısı çalışılıyor.Olsun ben evleri daha çok seviyorum.İnsan yaparken kafasını dinliyor.
   Ben dantel elişi falan hiç bilmem.Ömrümde bir kere annemin zoruyla:) zincir çekmeyi öğrendim o kadar:))))) ama itiraf edeyim ablam dantel konusunda profesyoneldir.Bütün çehizim ablam sayesinde oldu onada burdan teşekkür ediyorum :)))  amanınnnnn  çenem açıldı :)))  bu kadar gevezelik yeter hadi ben kaçtım :)))))))))  hepinizi öptüm :)
      İYİ  KÖTÜ  BÜTÜN  YORUMLARA  AÇIĞIM :) 

11 yorum:

  1. Eline sağlık hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  2. bende istiyorum löryeflerdeeeeeeeeenn:) bayıldııımmmmm =)))

    YanıtlaSil
  3. Tubacığım, gerçekten çok beğendim. Çok özel çalışmalar...Kesinlikle devam etmelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reyhan ; sanada yaparım reyhan yada öğretebilirim sabırlı olman şart:)

      zehra; beğenmene sevindim zehra:) devam edicem tabi ama ebruda yapıyorum.bunlara fırsat gelmiyor:)

      Sil
  4. bende sabır çoook :) sen bana löryef öğret ben sana hesap işi-kanaviçe ;)) hem de boool kuşlusundan =)

    YanıtlaSil
  5. rölyefler müthiş...hepsi sanat eseri haliyle sabır gerekli.ama bu sabır bende olmadığı için ya senin yapıp hediye etmeni ya da satın almayı tercih ederim=)

    YanıtlaSil
  6. hepsi birbirinden güzel çok fazla emek ve sabr var işçilik çok güzel belli tbrk ediyorum seni elelrine sağlık..
    mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. REYHAN; tamam o vakit ben sana rölyef sen bana kanaviçeden kuşlu keseler yapıcan oldumu :)))))

      HATİCE; bende yapıp hediye etmeyi tercih ederim.sende sabır yok biliyorum çünkü hatice abla:)))

      CİCİLEYDİ; güzel yorumun için teşekkür ederim zeynep:) sana da mutlu yıllar:)

      Sil