kim varmış burda :)

16 Aralık 2012 Pazar

YENİLENEN ÇALIŞMA MASAMIZ



 Herkese merhaba ; İnşallah pazarınız güzel geçiyordur arkadaşlar.Havada kar soğuğu var hafiften de yağmur.Sıcacık kahvenizi alın ve paylaşıma başlayalım=)

İlk önce sizinle eskiciden aldığımız çalışma masamızı paylaşıcam.Eşim ve ben eski püskü modası geçen maziyi hatırlatan herşeyi çok seviyoruz.Bu tip şeylerin atılmasına karşıyız değerlendirme taraftarıyız. Belki inanmıcaksınız ama eşim bu masayı 25 liraya üsküdar'da bir eskiciden almış.Aldığında da bir bacağı kırıkmış.Rengi koyu kahverengiydi kulpları siyahtı.
Hemen Bulgurluda bir marangoza verip bu senenin hit rengi mint yeşili olmasını istedim.Bir yerde görmüştüm çok beğendim.Ama tam istediğim yeşili yakalayamamışlar=) Beyaza boyandıktan sonra patine yöntemiyle biraz camgöbeği yeşiline kaçmış ama olsun ben beğendim.Ayağını da tamir etmişler.Ortaya böyle şirin bişey çıktı.

daha iyi ışık alsın diye pencere kenarına koydum
Vintage görünümlü kitaplarla ve ferforje mumluklarla çalışma masasını tamamladım.Geriye buna uygun sandalye kaldı.Onu da üsküdar eskiclerini, horhor'u, çukurcuma'yı dolaşarak bulucaz:)
Oymalı kısımlar  Kulplarla bütünlük sağlansın
diye altın varak uygulandı.
Sizce nasıl olmuş beğendiniz mi? Acemilik devam ediyor=) resimler yazılar istemeden yamuk yumuk konumlanmış olabilir=) beni hoşgörün.Zamanla oturacak inşallah. herkese iyi hafta sonları.  =)))))))

8 yorum:

  1. Tek kelimeyle bayıldım. Dekorasyonda tarzlarımız resmen aynı. Evlerimizi görsek bence çok severiz gibi geldi bana :)) Bu arada blogger alemine hosgeldin. Benim lise arkadasim Tugba olma ihtimalin var mıdır? Hikaye tanidik geldi...Lise hazirligi Bursa'da mi okudun? Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. masanın son hali çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  3. evet özellikle kitaplar ayrı bi güzellik katmış.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize sağlık, çok hoş olmuş. Bizim de 2. el eşya satan bir arkadaşımız var, benim zevkime göre bir parça olduğunda mutlaka ayırıyor, ben de yeniliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili bahar =) 2.el mağazalarına bayılıyorum içinden hiç çıkmak istemiyorum=) ne güzel sizinle aynı kafadanız:))))

      Sil
  5. bayıldım harika olmuş..bende böyleyim..herşeyi saklamayı sevmem ama değerlenecek birşey varsa yapılmalı...süper süper....iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yorumunuz beni mutlu etti gerçekten şehnaz hanım :) sizi severek takip ediyorum :) bana da sık sık beklerim:)

      Sil
  6. bayıldım rengine bencede öyle her şey çöpe atılmayıp değerlendirilmeli sadece ayağı kırık diyemi çöpe atılmış yazık bence

    YanıtlaSil