kim varmış burda :)

26 Ocak 2013 Cumartesi

GEÇEN HAFTA BEN

Bol bol olmasada lale ebrusu çalışıldı.Sergi için hazırlıklara başlandı. 
Kahve eşliğinde eski yeni bütün dergilere tekrar göz atıldı.
Alınacak olanlar seçildi, beğenilenler işaretlendi:)
Bütün gün evde ayaklarımı uzatıp manzaranın keyfini çıkardım.
Yine son anda atılmaktan kurtarıp, eski melamin tencereye aşk merdivenini diktim, can suyunu verdim:)
Kayınpederimin hediyesi olan kolyeyi küpeleriyle birleştirip taktım herkezden olumlu tepki aldım :)
Sevgiliyle kahvaltı keyfi yapıldı.Midemizden ziyade gözümüz doydu:)
Hat çizimlerinin dışında yeni bir kitaba başladım. (umarım oyalanmadan bitiririm)
Sevdiğim bir ablayla Hidiv Kasrında Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı hat,kaligrafi ve yağlı boya sergisine katıldım.Harika eserler vardı (sergide çekim yasaktı, resim yok:( )
Beykoz sahilinde dolaşırken bu iki martıya rastladım.Bana özel poz verdiler:)
Bol bol güneşlendim.Denizin ,boğazın,çayın,poğaçanın keyfini çıkardım.İstanbul'da yaşadığım için ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha anladım.  
Martılara simit attım, onlar kapmaya çalışırken bende kendimden geçtim , onlarla birlikte uçmak istedim:) insan kesinlikle deşarj oluyor.Denemeyen varsa mutlaka denemeli:)
                                      Herkeze  mutlu ve bol gezmeli hafta sonları :)))         sevgiler

14 yorum:

  1. martılar müthiş ya, sanki sana özel pozlar vermşler gerçekten

    YanıtlaSil
  2. merhabalar:)):)
    Bu güzel blogu yei keşfettim takipdeyim bundan böyle :)
    Çok güzel paylaşımlar kaleminize ve emeğinize sağlık sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ebru için diyecek söz yok zaten:)
    vintage tarzı fincanlara zaten bayılıyorum:)
    ama en çok kolyeyi küpe ile birleştirmeni sevdim.süper

    YanıtlaSil
  4. MÜ KEM MEL !! Dopdolu bir hafta en detaylısından. Hayatı detaylarla yaşamayı bilmek bence en şükredilesi şey. Sen de bunu çok iyi bilenlerdesin:) zihnine düşüncene enerjine sağlık Tubacığım

    YanıtlaSil
  5. HATİCE : evet :)çekerken hiç zorlamadılar beni:)

    CHFASHİONTREND: merhaba hoşgeldiniz bloğuma:)güzel yorumunuz için teşekkür ederim:) sevgiler

    NABRUT: sağol çok teşekkür ederim nabrutcum.kolyeyi bende sevdim:)

    ZEHRA : evet dolu dolu geçti.Kesinlikle haklısın canım.çok teşekkür ederim bu tatlı yorumuna:)

    YanıtlaSil
  6. kahvaltı sofrana bayıldım...
    yeni hat çalışmalarını merak ediyorum ...
    İstanbul da yaşamak bencede çok güzel birşey...
    bende İstanbul aşığıyım...
    ama eşime kalsa yurt dışına taşınalım diyor...
    gezmeye giderim ama orda yaşamam diyorum :)


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım o benim kahvaltı sofram değil, dışarda yapılan kahvaltıdan görüntü:)aynen istanbul mis valla:)

      Sil
    2. aaa bende sen hazırladın sanıyordum :))
      eee seninde yemeklerini tariflerini merak etmiyor değilim :))

      bu arada kolyen süper...
      güle güle kulllan canım...

      Sil
  7. kahvaltı müthiş. bende beklerim. birmavim birpembem iyi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler çoktan ziyaretine geldim çok hoş bi bloğun var bende izleyicin oldum.aynı yaşta olmamıza ayrıca sevindim:)

      Sil
  8. DOGUP BUYUDUGU TOPRAKLARA YILLARCA HASRET KALMAK O KADAR ZORDURKI YASAMAYAN BILMEZ.GERCEKTENDE COK SANSLISINIZ ISTANBUL GIBI BIR SEHIRDE YASAMAKLA.BENDE YILLAR SONRA VATANIMA KAVUSMAYI IPLE CEKIYORUM .

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel fotoğraflar :)

    Buarada mimlendin tatlım ;) http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/01/liebster-odulu-mimim.html

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar negüzel ebru sanatıyla ilgilenmeniz,bende resim öğretmeniyim hemen dikkatimi çekti :)
    banada beklerim keyifli paylaşımlarda bulunmak dileğiyle,belki takipçim olursunuz mutlu olurum :)
    sevgiler...
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. jasmin handmades: gerçekten haklısınız istanbul başka inşallah gelirsiniz buralara:)


    gök delindi tasarı yağıyor: teşekkürler canım:)


    uğur böceğim mutfağı:hoşgeldiniz bloğuma ebru sanatına aşığım o kadar yani:) ne güzel resim öğretmeniymişsiniz sizede gelirim takipçinizde olurum tabi resimlerinizi merak ediyorum:) sevgiler benden:)

    YanıtlaSil