kim varmış burda :)

13 Ocak 2013 Pazar

** TAM 1 YIL OLDU BABA **

            ''BABA''  Benim için hiç bir kelime bu kadar 'anlamlı', bu kadar 'anlamsız' olmamıştı.Bugün tam 1 yıl doldu baba sen yoksun.Seni ne kadar sevdiğimi, sensiz geçen ayların,haftaların, günlerin bana ne çok acı verdiğini ve seni ne denli özlediğimi anlatabilecek kelimelerin yeryüzünde  olduğuna inanmıyorum baba. 
İki kolunun arası dünyanın en güvenli yeriymiş meğer.Bunu çok geç anladım.Nerede baba-kız görsem yüzümü çeviriyorum, sen geliyorsun aklıma, hayatımda ki o büyük boşluğu bir kere daha farkediyorum.Nerede bir babadan söz açılsa gözlerim doluyor, terkediyorum o ortamı , bunu duymak bana acı veriyor.Çünkü hala alışamadım öldüğüne,yok olduğuna, gittiğine...
             
              Artık benim, eve geç geldiğimde kızan,kızını belli etmeden takip eden,onu kıskanan,binbir fedakarlıkla okutan, arkadaşlarda kalmak için izin istediğimde çabucak veren ,bahçemizde kedilere kuşlara su koyan yemek yediren,terasdaki üzüm çardağın altında keyifli çayını yudumlayan, gerektiğinde çocuk gibi bizimle oyun oynayan şakalar yapan, yeri geldiğinde de ciddi ağırbaşlı mesafeli bir babam olmayacak.Seni rüyalarımda görmek için dua ediyorum baba ama gelmiyorsun, göremiyorum.Hiç olmadığı kadar soğuk ve hiç olmadığı kadar ev sessiz herkez başsağlığı diliyor. ''Başın sağolsun'' cümlesinden nefret ediyorum.Çünkü bunu kabullenmek çok zor baba.Senin gittiğin gece ummadığımız yerlerden hatimler geldi, tam 26 hatim yollandı ruhuna ve sen hiç kuran bilmiyordun baba.Bu nasıl bir güç nasıl bir kuvvet aklım almıyor.

               Kendi kendime konuşuyorum artık hiç bişey eskisi gibi olmayacak.Bayram sabahları senin camiden dönmeni bekleyemicez, neşeyle kahvaltı masasına oturamıcaz,kahvaltı sonrası illa benim yapmamı istediğin kahveni içemiceksin, okula geç kaldığımda motoruna atlayıp jet hızıyla yetiştiremicek,derdim sıkıntım olduğunda ona anlatamıcam ve bu küçük kızın birgün okuldan mezun olacak ama diplomasını babasına gösteremicek, birgün bir mesleğe sahip olacak ama babası onu ziyarete gelemicek, birgün evlenecek ama kızını beyazlar içinde göremicek, alnından öpemeyecek mutluluklar dileyemeyecek, küçük kızı anne olacak, çocuğu erkek olursa babasının adını koyacak belki ama  babası torununu hiç göremeyecek ve işte bunun gibi bir sürü olasılıkları artık yaşayamıcaz baba.

                Vefatından bir gün önce annemin doğum günüydü baba, ne de mutluydunuz, bahçemizde yetiştirdiğin kırmızı güllerden bir tane koparıp anneme vermişsin, son kez. Son kez  kutlamışsın annemin doğum gününü ve ertesi günü  cuma namazı dönüşü annemle tatlı tatlı  sohbet ederken ruhunu teslim etmişsin.Sevdiğin kadının kollarında gitmişsin.Ansızın.

                Seni bu dünyada bir daha görerememek, sarılamamak,ellerini öpememek, ağzından ''kızım'' kelimesini duyamamak o kadar zor ki arada bir resmine bakıyorum bazen bana gülümsediğini, bazen de öfkeli baktığını hissediyorum.Neden bilmiyorun İçim ürperiyor, korkuyorum.
Çok pişmanım bunu senin yüzüne karşı hiç söyleyemedim biliyorum, şimdi söylememin bi anlamı da yok bunu da biliyorum ama ben seni seviyordum baba.
                                                      Ben seni çok seviyordum.
Rabbim annemi bize bağışlasın.Onun acısını göstermesin.Cennet mekanın olsun.Ahiret de görüşmek dileği ile baba.

                                                                                                                   Kızın Tuğba

15 yorum:

  1. Tuğbacım. Şu ağlıyorum. Acını paylaşsak ve biraz azalsa keşke. Benim de babamın motoru var ve ortamda ben varsam illa benim kahvemi içmek ister. Biz aynı şehirde değiliz ama artık bir başka bakıyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizleri üzmek istemezdim ama hissettiklerimi yazmak istedim. Allah kimsenin başına vermesin dicem ama kaçınılmaz son herkez er ya da geç birgün yaşıcak.sabır güç kuvvet versin rabbim.

      Sil
  2. Aglamaktan yazini zor okudum Allah sabir versin

    YanıtlaSil
  3. canım başınsağolsun...
    yazını okurken gözlerim doldu...
    üzme kendini...
    Allah büyük sabır versin...
    Allah sizlere uzun ömür versin inşallah...
    mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin gideceği ye aslında, allah razı olsun canım.

      Sil
  4. :'( bir baba delisi olarak hayatta en çok korktugumdur şey Allahım babamın Acısını bana göstermesin İnanın okadar bağlıyımki babama her gece yastıga başımı koydugumda onca derdin tasanın içinde aklıma gelen ilk gelen şey Babamı ya yarın birdaha göremezsem şuanda ağlıyorum çünkü bu beni çok etkiledi boğazlarımı düğümledin çok iyi hatırlıyorum 5 buçuk 6 yaşlarındayken sabah işe giderken kalkardım babamı işe ugurlar ağlaya ağlaya uyuyakalırdım uyadıgımda hep yastıklarım ıslak olurdu annem derdi yinemi ağladın şimdide eşim diyor yinemi ağladın Ya off Olmamalı buu :((

    YanıtlaSil
  5. okurken yaşadığım hepsi birebir aynı olunca bi anda kendimi yerinde buldum dayanılmaz bir acı Allah çok sabır versin bu durumda ne denir bilmiyorum Ama Tek dileğim Allahtan bana babamın ve veladımın acısını Göstermesin :(:(:(

    YanıtlaSil
  6. Söyleyecek kelime bulamadım, ne denir ki, hangi kelime yaşadığın acıya ilaç olabilir ki...Rabbim sevdiklerimize uzun ve güzel ömürler nasip etsin İnşallah.

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Portakalın annesi: allah razı olsun.sizi çok iyi anlıyorum rabbim aynı acıları size yaşatmaz inşallah.

      Mes : hiç bir kelime acılarıma iyi gelmiyor. unutmak istiyorum eski günlere dönmek istiyorum.dönemiyorum. duana sadece amin diyorum mes.

      Sil
  7. Sevilebilecek bir babaya sahip olmak büyük şanstır.Allah annenize uzun ömür versin

    YanıtlaSil
  8. seni tanimiyorum ama sevgiyle kucakliyorum.....

    YanıtlaSil
  9. hiç beklemediğim bir anda karşıma çıkıp beni çook uzaklara götürüp hıçkırığa boğdu bu yazı..
    Bende babamı 6 yıl önce kaybettim , ama hala 6 dakika önce olmuş gibi .
    Ben hala bir anahtar şıkırtısı kapı tıkırtısı arıyorum ve seninde dediğin gibi yanyana yürüyen baba kız görünce başım önüme düşürüyorum.
    Rabbim kimseye zamansız ayrılıklar vermesin , ölüm Allah'ın emri olsada çok zor..
    Allah ahirete göçmüş tüm babaların mekanını cennet eylesin..

    YanıtlaSil