kim varmış burda :)

28 Şubat 2013 Perşembe

DEKORASYONUN VAZGEÇİLMEZİ ŞIK TEPSİLER

Biraz da dekorasyona değinmek istedim bugün, özellikle oturma odasında masaların ,sehpaların üzerinde,banyoda, yatak odasında sergilediğimiz şık tepsilerden söz etmek istiyorum.
Evlerinizde bu tepsilerden kullanarak çok hoş köşeler elde edebilrisiniz. Böyle şeyleri oldum olası severim ve kullanırım.

Odanın havasını anında değiştiriyor bu tepsiler.
 Hepimiz biliriz nenelerimiz ve annelerimiz gümüş tepsileri hep vitrinin arkasına dayatır hatta üstüne dantel örterlerdi:) ne zaman misafir gelse o tepsi özenle çıkarılır, danteli serilir ve o şekilde sunum yapılırdı, sonra tekrar vitrine :D
Tabi zamanla birlikte dekorasyon anlayışıda değişti,artık gümüş şık tepsiler heryerde...
Banyoda küvetin yanında , içine losyonlarını kremlerini koyanlar.
Oturma odasında masanın üzerinde ,içine dekoratif şerbet şişeleriyle süsleyenler,
Yatak odasında , parfümlerini sıralayıp sergileyenler....
Bu liste uzar gider anlıyacağınız.

Ben en çok aynalı tepsileri seviyorum daha şık duruyorlar.Ama bunun dışında hikayesi olan tepsilerde ilgi alanıma giriyor.

İşte bundan sonra gelecek tepsilerde bana ait.Aşağıdaki tepsiyi Kadıköy'ün Moda semtindeki bi eskici dükkanından almıştım çok uygun bir fiyata.
O dükkana sık sık gideceğim sanırım,Üsküdar'ın antikacıları uçmuş fiyat konusunda küçük bir çerçeve soruyorsun 500 lira, bitane çatala 60 lira diyen bille var.

Bi broş beğendim adam 400 dedi altınmış güyya masanın üstünde meydanda duruyor hiç altın olsa orda mı durur?
'Ne kadar pahalı' deyincede insanın üstüne yürüyorlar 'siz ne anlarsınız antikadan' diye.
Herşeyin en iyisini onlar biliyor sanki!!!!!

Velhasılı kelam bundan sonra adresim belli Kadıköy bitti nokta aslanım :) (7 numaradaki Yusuf Güdük'den bir replik kullanayım dedim:)


Neyse metal olan tepsinin rengi çok kararmıştı, satıcının dediğine göre 18 yıllıkmış, dedim ya hikayesi olan herşeyi severim tepsiyi hemen aldım evde bi güzel yıkadım pakladım anca bu kadar açıldı rengi 

Oturma odamda kullanıyorum içine su şişesi ve parfüm şişeleriyle süsledim.Bazen ruh halime göre başka şeylerde koyuyorum,içinin kararmışlığı geçmedi bende buna ayna kestirmeyi düşünüyorum siz ne dersiniz?
Üstte buna benzer oval bir tepsi modeli var onun gibi bişi yapmak istiyorum.Aynalı daha şık gözükmez mi sizce hem içinin kötü görünüşüde ortadan kalkar?

Bu da diğer tepsim bir züccaciyeden almıştım.Lükens ayaklı içi dövme çiçekli bir tepsi.Yatak odamda parfümlerimi koyuyorum içine.Bazen ruh halime göre başka şeylerlede süslüyorum diğeri gibi.

Bazen içine vanilyalı mumlarımı dolduruyorum, bu kokunun sakinleştirici bir etkisi var.

Bazen de küçük bir şişede çiçek biraz mum ve kokulu çubuklarla süslüyorum

Çiçek koymak için küçük şişeniz mi yok biten parfümlerinizden bunu elde edebilirsiniz.
Mesela şu kokulu çubukları kendim yaptım, parfüm bitmişti şişeyi hemen gül yağı esansı doldurdum içine 3-5 tane çöp şişleri:) ağzınada ekru dantel şeritden fiyonk ve üstüne kurumuş çiçek dalları sıkıştırdım.Hepsi bu, diğerleri gibi kokuda veriyor şıkda duruyor:) 
                 Çiçeklerinizin yanına sevdiğiniz romantik porselen kutulardan koyup daha
                                                           da zenginleştirebilirsiniz.
Aslında herşey size ve zevkinize kalmış, ne yaparsanız yapın bu tepsilerde herşey şık ve havalı gözükecektir. Kafanıza göre takılın:)
  
Diyelim ki metal yerine ahşap tepsimiz var , nostaljiyi seviyorsunuz ve otantik dekorasyondan hoşlanıyorsunuz.İşte bu tam size göre.
Kum saati , ahşap gaz lambaları ve eski çalar saat.Mükemmel bir üçlü oldular. 
Sizi birden eskiye götürüyorlar.
Bu ahşap tepsi benim kütüphanemde, odada ki ambiansa daha çok uyduğu için orada  sergiliyorum :) umarım az da olsa size bir fikir verebilmişimdir. 
(Kütüphanede ışık az olduğu için resimler salonda çekilmiştir)

Son olarak '' Şıklık detaylarda gizlidir'' diyorum ve gidiyorum.

43 yorum:

  1. bütün tepsiler birbirinden şıklar...
    çok beğendim çookkk..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol bende çok beğenerek yaptım:)

      Sil
  2. ovvv bunların hepsi çok güzel ama :)

    YanıtlaSil
  3. Nadide bir zevkin var Tubacığım. Çok şanslısın. Tepsiyle birbirinden farklı kullanımlar elde etmene bayıldım. Ben de bunu yapmayı çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı zevk ve şans sende de var canım yaptığın yastıkları hala unutmadım. teşekkür ederim bu şeker yorum için:)

      Sil
  4. bende çok beğeniyorum tapsileri:)mumlar çok güzel oluyor üstünde
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir de gece o mumlar yanınca çıkan o vanilya kokusu harika :)

      Sil
  5. Hepsi cok guzel canim bencede ayna cok iyi fikir bu aralar nereye gitsem aynali bir tepsi goruyorum cok hosuma gidiyor benimde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet ayna benim aklıma yattı kesin yaptırıcam:) aynalı tepsi bende çok görür oldum teşekkürler:)

      Sil
  6. Tepsilerin hepsine bayıldım. Blogunuzda gerçekten çok hoş. Fakat sağ kolonun genişliğini bir 50px daha arttırsanız muhteşem görünecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğuma hoşgeldiniz:)teşekkür ederim. evet kenar çubuğumu bende beğenmiyorum ama resimlerim daha büyük ve geniş gözüksüz diye kenar çubuğundan feragat ettim:(
      hem dediğinizi yapıp hemde resimlerin büyük olması mümkün mü?
      bloğumu beğenmenize sevindim:)

      Sil
  7. senden avinden köşeler görmek çok hoşuma gitti :)
    lilalı pembeli örtünede bayıldım :)
    kız sende ankacı ruhu var :)
    annemde çok sever bçyle antikacılarlar birşeyler almayı :)
    tepsilerine bayıldım :)
    çok güzeler...
    ve çok da güzel süüslemişsin :)
    hele o parfüm şişesi değenrlendirme olayını çok sevdim...
    geçenlerde bir sürü attım çöpe, şimdi pişman oldum :)
    neyse artık atmayız :)
    bak senden de birşey öğrendik :)

    kız benim vitrinimde de var gümüş tepsi :))
    süpersin valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ankacı ruhu nasıl oluyor acep? :) bilemedim:)
      teşekkür ederim canım lilalı pembeli kumaş boyaması ablamın eseri:)
      ne yapıyoruz boş şişeleri atmıyoruz ama evide çöp eve dönüştürmüyoruz:)

      Sil
    2. ankacı ruh değil kız yanlış yazmışım :)
      antikacı ruh diyecektim :)
      sende bi Osmanlı havası var zaten :)
      ben öyle hissetmiştim :)
      yani değerli şeyleri dahada değerli hale getiriyorsun :)
      göze hitap ettiriyorsun :)
      hazırcı değilsin :)


      ablanın ellerine sağlık :)

      hahayy :) çöp eve dönüştürmüyorz süpersin :))

      Sil
    3. allah iyiliğini versin melike:) dünden beri düşünüyorum ankacı ne acaba diye:) teşekkür ederim tatlım
      seninde tekrar cuman mübarek olsun.

      Sil
    4. :))))
      ay beni çok güldürdün :)
      bütün gününü ankacı ruha mı harcadın kız?
      yoksa başkalarınada mı sordun ? :))
      valla şimdi koptum :))
      Allah seninde iyiliğini versin :)
      süpersin :)
      öptüm çok...
      ankacım benim :)
      yani antikacım :)

      Sil
    5. aynalı tepsi yapmak istiyorum malzemeleri nerden alınır bilen varmı dönerseniz çok sevinirim ucuz yapmak istiyorum satılanlar çok phalı


      Sil
  8. hepsini çook beğendim, zevkine sağılk arkadaşım;) dün de dediğim gibi; yakında dekorasyon dergilerindn teklif gelir sana;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim adaşım :) şımartma beni, ay yok bi tepsi süsledim diye teklif gelmez :)

      Sil
  9. KULPLI TEPSİ MODELİ TAM BANA GÖRE.AMA HEPSİDE BİRBİRİNDE GÜZEL ŞEYLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende ayrım yapamıyorum hepsi çok güzel, beğenmene sevindim canım:D

      Sil
  10. Hepsi çok güzeller. Bende pek severim böyle şeyleri:)

    Hayırlı Cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin bloğuma beğenmene sevindim teşekkür ederim canım hayırlı cumalar:)

      Sil
  11. Tuğba selam,
    Ben de tepsileri çok seviyorum! senin tepsilerin de çok güzel, iyi günlerde kullan..
    Bende de 2 tane tepsi var, biri banyoda, diğeri yatak odasında, şimdi bir tane de büyük istiyorum, salonda kadehleri yerleştirmek için..
    Aynayı sormuşsun, bence çok yakışır, kesinlikle yaptırmalısın..
    Benim banyodaki tepsim aynalı, içine misafir için parfümler doldurdum -şişelerimiz aynı, ben de Ikea'dan almıştım:)- çok şık duruyor..Linkini aşağıya attım, bir göz atabilirsin..ama ben olsam o güzel aynaya güzel bir ayna kestirirdim,,hem daha lekesiz ve temiz görünür ;)
    sevgiler

    http://smyrnetalya.blogspot.com/2012/07/banyo-sorunsal.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam teşekkür ederim sizin banyo unutulcak gibi değil linki vermesenizde hatırlardım:) duşakabindeki çini süslemeler harikaydı tepside çok hoş olmuş.o zaman yorum yapamamıştım şimdi yeri gelmişken yazayım dedim:)
      evet kafaya koydum tepsiye ayna taktırılacak:) yorumun için teşekkür ederim tekrar:)

      Sil
  12. ayy abla o gümüş ayaklı tepsiyi nişan tepsisine çok yakıştırdım demiii çok güzel olur valla :D

    YanıtlaSil
  13. ayrıcaaaa=== çekiliş isteriiizz çekiliş isteriiiizzz :D =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hııı evet çok beğendiysen nişanın olduğu vakit getiririm bunu kullanırız o zaman :P
      reyhan ya şu çekilişi hatırlatıp niye beni sıkıntıya sokuyosun istediğim hediyeyi bulamadım hala hem nelerle uğraştığımı biliyosun milleti galeyana getirme :)

      Sil
  14. iyi tamam tamam sustum :I ;)

    YanıtlaSil
  15. Kesinlikle tepsiler çok güzel ama sizin dekoratif kullanımınızla daha da estetik olmuşlar. Mumlu, parfüm şişeli her kare çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim aslıcım beğenmene sevindim:)

      Sil
  16. çok zarifler, bayıldım. Bloğuma beklerim bende.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin:) teşekkür ederim bloğuna geldim bile hoopp...:)

      Sil
  17. merhaba
    bende çok seviyorum evde tepsileri bu şekidle kullanmayı=)
    banada beklerim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabe hoşgeldiniz
      sizin böyle şeyleri sevdiğinizi biliyorum:) ne zamandır izleyicinizim ben size her zaman geliyorum zaten:)

      Sil
  18. tepsilerin uzerine yapılan decorasyanda lilamoonlightı tek gecerim:))

    YanıtlaSil
  19. ben ahşap olana ayrı bir bayıldımm :)
    güzel günlerde kullanın.
    banada beklerim takipleşmek dileğimle sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk beğenen sizsiniz:) teşekkürler gelirim tabi sevgiler:)

      Sil