kim varmış burda :)

13 Şubat 2013 Çarşamba

YENİ EBRULAR GELDİ SICAK SICAK :))

Selamun aleyküm kızlar nasılsınız bakalım keyifler nasıl?
Yeni ebrularla karşınızdayım.Şu sıralar akkeselerden gidiyorum, inşallah sergiden sonra bol bol lale, sümbül,gelincik,menekşe ve gül çalışırım.
Aşağıdaki YA-HAFIZ akkasesi.
Bu eve taşınırken eşyaları taşıyan pek muhterem sevgili amcalar dikkat etmemişler camı kırılmış.Halbuki o kadar sarıp sarmalamıştım.Zamanım olmadı gidip cam taktırmaya böylece asıverdim duvara,uzaktan da belli olmuyor hani  :D   

Oturma odamı süsleyen karanfil ebrum.O kadar çok karanfil yapmışım ki 50 ye yakın karanfil ebrum var:) ama gel gör ki hepsi muhteşem değil :) yatırma hatası ,boyaların akması ,yaprakların yamulması gibi gibi...... 

Menekşe ebrusu bundan bol bol yapmak istiyorum mesela.

Aslında bu besmele akkasenin hatalı yerleri var ama diğerlerinden ayırmak istemedim :) o da burda   yerini aldı :)
 

Burda ki hat bana ait değil, bi bankanın yayınladığı bir hat.Bende de bu hatın renklerinde yaptığım battal ebrular vardı köpük levhaya ölçtüm biçtim kestim iğneledim şimdi bu dıy mı oluyo:)
(yamukluklar ordan da belli oluyordur eminim ama olsun kendi emeğim beş kuruş masraf etmeden bu sonuca vardım:)
Evettttt geldik postumuzun sonuna.Bu arada izleyiciler bölümünde en son 70 yazıyordu, arkadaşlar ne ara 81 kişi olmuşuz:) Git gide çoğalıyoruz bu beni çok mutlu ediyor.100 izleyiciye ulaşınca  da hediye çekilişi yapmaya karar verdim.Şimdiden sizler için güzel ve şık hediyeler bakmaya başladım, herşeyi beğenmeyen ben anca bulurum zati:)    

25 yorum:

  1. CANIM ÇOK GÜZEL ÇALIŞMALAR YAPMIŞSIN...
    AFFERİN KIZ...
    KARANFİLLİYİ ÇOK BEĞENDİM :)
    ELLERİNE SAĞLIK...

    YanıtlaSil
  2. ÇOK GÜZEL EBRULİYE BAYILIRIM .İNŞALLAH 100 KİŞİ OLUNCA. ÇEKİLİŞİNDE DE 10 EBRULERDEN KIYIP VERİRSİN ODA İNŞALLAH BEN OLURUM. BANADA BELERİM BYE. BU ARADA SENİN 81 BENİ DAHA MİNİCİK BİR TOPLULUK 33 .İYİ BLOGLAR BYE.

    YanıtlaSil
  3. gurme şirine: teşekkürler canım, amannnn o karanfili yapana kadar canım çıktı:)


    birmavibirpembem: aaaaa iyi fikir bak bu aklıma gelmemişti, tabi yaa hediyenin içinde bi tanede ebru olsun, aklınla bin yaşa:)
    üzülme bi bakmışsın o minicik topluluk 133 oluvermiş:)
    sana gelmem mi ya gelirim tabi:)

    YanıtlaSil
  4. ebruyu bende çok severim.her zaman öğrenmek istediğim bir sanat oldu,ama bir türlü fırsat olmadı. sizinkiler çok hoş.elinize sağlık.takibe aldım.banada beklerim.

    YanıtlaSil
  5. çook güzeller ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatma başaran: teşekkürler:) ebru insanı dinlendiriyor, huzur veriyr, inşallah bir gün sizde yaparsınız.sizede gelirim tabi.sevgiler


      samsun havası: teşekkür ederim canım:)

      Sil
  6. Ellerine sağlık hepsi bir birinden güzel olmuş:)Bende çok merak ediyorum yapımını :)
    http://eyuplugunler.blogspot.com/
    bizde bekleriz:)

    YanıtlaSil
  7. Çok etkileyici, Ebru sanatını oldum olası beğenirim çok hoşuma gider, Ellerinize sağlık, ne büyük bir emek ancak çıkan sonuç bence bir o kadar mutluluk verici, harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyup yiğit kartal: çok teşekkür ederim, sizede geldim bile:)


      gooogoook: teşekkürler:) gerçekten hatasız çıkması için o kadar uğraşıyoruz ki bu yorgunluk çıkan sonuca değiyor:)

      Sil
  8. canım merhaba,

    ban ayorum bırakmışsın yeni gördüm...
    mekan bilgisi için Seçil e mail attım...
    4 tane Üsküdar da mekan önerdim...
    2 tanesi fethipaşada biri fethipaşa koru tesisleri biri diruba,
    2 taneside salacak sahilde red cafe ce 5. cadde cafe...
    bilmiyorum şu an bana dönmedi...
    ayrıca Üsküdarda olursada çok sevinicem...
    her şekilde gelirim :)

    YanıtlaSil
  9. senin hata dediklerini kimse anlamaz ancak işin ehli anlar o yüzden hepsi çok ho görünüyor ki ben menekşe ebrularını karanfilden daha çok severim:)

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel tü tü tü maşallah. güzel övgüsü bile az kalıyor yanında =)
    yok yok sen kesin sergi açman lazım kesssiiinnn ;)
    ayrıca hediye çekilişini de dört gözle bekliyorummm 8)

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. gurme şirine: aynı önerileri bende bulundum.bakalım neresi olacak:) üsküdarda olursa bende sevinicem.

      nabrut: haklısın, bende en çok menekşe yaparken zevk alıyorum.teşekkür ederim nabrutcum:)


      reyhan: mübalağa yapmada üstüne yok reyhan:) ben hata diyorum sen sergi diyosun:) yinede teşekkür ederim. çekilişi bekle güzel hediyelerle döncem :)

      Sil
  12. ellerine sağlık çok güzeller ne güzel bir yetenek maşallah

    YanıtlaSil
  13. Ebru ve Hat müthiş bir yetenek , nazarlardan saklasın Tanrım.. hayran hayran seyrettim yaptıklarınızı ... Başarılarınızın devamını dilerim
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim neslihan hanım:) sizin yaptıklarınızda çok güzel:)

      Sil
  14. canım minik atölyem yeri ve tarihi yyayınladı geleceksen isim yazdır :)

    http://minik-atolyem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık yatığın her çalışmayı çok beğendim.sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  16. teşekkür ederim rümeysacım, sevgiler benden:)

    YanıtlaSil
  17. ;)) aman da aman benim tekne arkadaşım ne de güzel çalışmalar yaparmış;) elelrine sağlık canım, hepsi çok güzel olmuş. bloğunu da çok beğendim, tebrikler;) blog aleminden pek anlamasam da ben de açtım bi'tane;) beklerim;) (Adaşın;) )

    YanıtlaSil
  18. maşallah hepsi birbirinden harika.

    YanıtlaSil
  19. Canım ne güzel şeyler yapmışsın. Ben de 4 yıl önce ebru kursuna gittim. Yaptıklarım sergiye çıkmıştı. Çok zevkli bi sanat. Eline sağlık :)


    YanıtlaSil
  20. Aleyküm selam :) İlk baştaki emeğine bayıldım çok güzel ya emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil