kim varmış burda :)

11 Mart 2013 Pazartesi

AŞAMALI GÜL AKKASESİ

Merhaba arkadaşlar bugün sergi için çalıştığım ve güzel sonuca uluştığım gül akkasemi yayınlıyorum.En çok bunda zorlandım yapraklar beni çok yordu ama dualarla istediğim sonuca ulaştım :D aşamalı resimleri daha iyi anlamanız için yayınlıyorum:) sıkılmıyorsunuzdur inşallah:)

Fotokopiden önce gülün dallarını kesip tekneye yatırıyoruz.1gün kurumaya bırakıyoruz .

Ertesi günü yaprakları kesip kuruyan ebruya yapıştırıyoruz üst üstte aynı hizaya denk getirmeye çalışıyoruz sonra tekrar yaprak oluşturmak için tekneye yeşil renk atıp yatırıyoruz.Yine 1 gün kurumaya bırakıyoruz. 

Ertesi günü son aşama yani gülün kafasını kesip hazırlıyoruz aynı kağıda hizalayıp yapıştırıyoruz tekneye pembe rengi atıp aynı kağıdı yatırıyoruz.

Sonuç aşağıda:) Rabbim yüzüme baktıda hata mata oluşmadan çıkardım.Gül sergide satışa çıkacağı için aynı gülden birde kendime yapıyorum.Aynı aşamalar beni bekliyor anlıyacağınız:) Olsun benim işim bu seviyorum bunu yapmayı. 

Bu gül hocamızın o da sergiye gonca gülle katılacak.
                 Bu arkadaşımın çiçeği daha bitmedi tabi yapraklar ve fiyonku var çiçeğin ama olsun ben bitmişinide yayınlarım daha sonra.

Şu sıralar tatlı bi telaş içindeyim ablam geldi beraber kutlu bi yolculuğa çıkacağız inşallah.Hazırlıklarımız devam ediyor bundan mütevellit size söz verdiğim çekilişi dönüşte yapmayı uygun buldum çünkü zamanım hiç kalmadı hergünüm koşturmaca geçiyor affedin beni nolur.
Bendeniz atölyeye kaçar bugünde ebrular beni bekler.... 
                                        
                                                                                       Tuğba Yıldırım Çelik

16 yorum:

  1. ne kadar güzel ellerine sağlık maşallah :)) harika

    YanıtlaSil
  2. amanın yoksa yoksa Ümreyemi gidiyorsun :)))

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel olmuş.arkadaşlarının ve senin ellerine sağlık.sanırım umreye gideceksin.eğer öyleyse bizim içinde dua et.Rabbim hayırlısıyla gidip dönmek nasip etsin.ayrıca çekiliş yapıyorum.katılırsan mutlu olurum.selamlar.

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok hoş.gülünrengi de pek hoş. eline emeğine sağlık bye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülihan: teşekkür ederim canım :D EVET umreye gidiyorum nasipse çok heycanlıyım bu ilk gidişim:) rabbim eşinle sanada nasip eder inşallah.


      fatma başaran: teşekkür ederim umreye gideceğim rabbim çağırdı sizlerede nasip eder inşallah.çekilişe gelirim elbet.


      birmavimbirpembem: çok sağol teşekkür ederim o rengi tutturmak için 4 saat çalıştım:)

      Sil
  5. Hepsi birbirinden güzel maşallah çok yeteneklisiniz :)

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş bu. İzlemeye aldım seni bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. samsun havası: çok sağol canım teşekkürler.


      delancey: teşekkür ederim canım :)


      bak bu harika: teşekkür ederim hoşgeldin bloğuma bende gelirim sana tabisi:)

      Sil
  7. ayy büyük ilgiyle baktım okudum hepsinde tek tek emek var. akkase ebru benim yaptığım nakıştan da zor aslında onu anladım.

    akkasenin her aşaması zorluklarla dolu özellikle kesim aşaması büyük incelik gerektiriyor.buna keza yapıştırmada da aynı incelik var.

    çok değerli bi sanat emeğine sağlık inşallah ilerde ben de müşerref olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol reyhancım aslında senin nakışlarda zor her sanatın kendine has zorlukları var tabi.teşekkür ederim bu nadide yorumun için:)

      Sil
  8. senin pembiş gülü çok beğendim...
    ellerine sağlık canım...
    muhteşem görünüyor...

    sergiye bizi de davet et :)
    İstanbuldaysam gelmek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evet pembe tam senlik dimi:)
      çok sağol canım teşekkür ederim,
      tabi burdan duyuracağım inşallah sergi terihlerini gelmeni çok isterim canım.

      Sil
    2. çok teşekkürler canım...

      Sil
  9. damdan düşenin halinden damdan düşen anlarmış;) harcadığın emeği ve yaşadığın mutluluğu benden iyi anlayan olamaz diye düşünüyorum.. Ellerine sağlık arkadaşım, çok hoş olmuş;) Umren de mubarek olsun! Bizlere de dua edersin inşaallah;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen çok haklısın beni anca sen anlarsın:)
      sağol allah razı olsun bu salı gidiyoruz inşallah sanada bol bol dua ederim canım.

      Sil