kim varmış burda :)

17 Mart 2013 Pazar

BESMELE AKKASEM VE DİĞERLERİ

Merhaba arkadaşlar gitmeden son bir kez daha yaptıklarımı paylaşmak istedim.Rabbim yüzüme baktıda son işim olan besmelede hatasız çıktı çok şükür.
Bu ikinci denememde oldu neyseki çok uğraştırmadı.Kesimide kolaydı hemde en sevdiğim ebruzenin, hat NECMETTİN OKYAY hocanın.Nur içinde yatsın. 

Fetih suresinin bir bölümü, bunu daha önce paylaşmıştım ama o hatalıydı tekrar kestim:) aynı işlemlerden geçirdim yine ufak tefek hatalar oldu ama düzelteceğiz inşallah sergiden önce eserleri ufak bir rötuştan geçiriyoruz:) Eee o kadar da olsun dimi:)  

Pembe gülümüde daha önce gördünüz, artık hepsini teslim ediyorum hocaya, arkadaşların eserleride bittikten sonra çerçeve kısmına geçilecek.Ebruyu gösteren çerçevedir.Bunun için çerçevede ucuza kaçmayı düşünmüyorum :D
Sonuçta eseri ihtişamlı gösteren kendisi. 

Bu akkase arkadaşımın eseri, Çırçırlı Ali Efendiye ait bir hat, o kadar uğraşmasına rağmen aynısından tekrar yapmak zorunda
:( kurumadan çektiğim için parlıyor.Bu haliyle bile insanı etkiliyor. 

Arkadaşlarımın eserleri de harika mesela aşağıdaki çiçek akkase tekne arkadaşım Leyla ablanın sonunda o da başardı ve sergi için bu harika çiçeği hatasız yaptı.Eserin çıktığı günki sevincimizi anlatamam alkış kıyamet koptu :) ne gündü ama...
Hem bedenen hem ruhen yorgun hissediyordum kendimi , Rabbim sanki bana mükafat verdi, yorgunluğumu kutsal topraklarda atmam için çağırdı,  
Rabbim ruhumu beynimi dinlendirmiş huzurlu bi şekilde dönmemizi nasip eder inşallah. 
Dualarınızı esirgemeyin dostlar çünkü bende öyle yapıcam...   

27 yorum:

  1. ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel :)) alllah şimdiden umreni kabul etsin :)inşlh allah bizede nasip eder selam ve dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım rabbim gitmek isteyen herkeze nasip etsin inşallah. dua ile.

      Sil
  2. Hepsi çok güzel olmuş...
    Dualarda buluşmak üzere:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık.. Bizede nasip olur İnşAllah
    ALLAH kabul etsin şimdiden.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol teşekkür ederm gerçekten niyet ediyorsan rabbim çağırıyor er ya da geç.sende gidersin inşallah.

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa ebrulara baktıkça ağzımın suyu akıyoooo =((( peçeteniz var mıydıı??? =)))

      Sil
  6. reyhan ağzının suyunun akmasına lüzum yok bunların bir benzerini size hediye edicem zaten ama ayrı ayrı :) anneme ayrı sana ayrı ablama ayrı nasıl ama? çok bonkörüm demi:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik tatlim cok güzel olmus...
    Allah simdiden kabul etsin umreni....
    Veda postu yok mu?

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir sanattır ebru,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. Selam, yeni keşfettim bloğunuzu, artık buradayaım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. gerçekten harikalar oraları görüpte şimdi bunları bir başka yapıyorsundur eminim ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. tubecım yaptıkların hepsi birbirinde güzeller.Allah daha iyilerini ve güzellerinide yapmayı nasip etsin.bizlerede o mubarek toprakları görmeyi ve o manevi atmosferi solumayı nasip etsin.

    YanıtlaSil
  12. Hepsine bayıldım adaşım , Rabbim emeklerinizin devamını, sana kişisel sergiler açmayı nasip etsin inşaAllah . Dua ile , sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gurme şirine : çok sağol canım amin.

      reyhane: teşekkür ederim:)

      güzel şeyler rehperi: hoşgeldiniz efenim güzel postlarda görüşmek üzre:)

      the bircan: teşekkürler:)

      gülihan: aynen öyle hatlara daha başka gözle bakıyorum.

      rümeysa: allah razı olsun rümeysacım.teşekkür edrim herkeze nasip olsun iinşallah.

      tuğbanın dünyası: ahh ahhh amin çok teşekkür ederim:) inşallah o günleride görürüz :) iltifatın için teşekkür edrim adaşım:)

      Sil
  13. cok güzel olmus! (:
    ellerine saglikkkkkk..
    banada beklerimmm canim

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş :)Allah umreni kabul etsin inşallah.Blogunu takibe aldım canım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. çocukluğumda hayran olduğum bir işti bu.. fırsat olmadı deneyemedim, eline sağlık bence çok iyi görünüyor çalışmaların :)

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel eserler ortaya çıkarmışsınız, elinize sağlık..
    Mubarek topraklardaki ziyaretinizi de Rabbim kabul etsin inşallah..

    YanıtlaSil
  17. Bu eserler nasıl huzur veriyor, nasıl dinlendiriyor, anlatamayacağım bir şey, herkesin ellerine, gönlüne, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuşlar.
    elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Bu ne kadar güzel bir yazıdır hep mutluluk güzel şeyler okurken çok etkilendim eserler gerçekten emek gösterilerek yapılıyor belli ve beceri işi ellerinize sağlık etkilenmemek elde değil :) Umre' ye gitmene ayrı bir sevindim o kadar güzel bir olay ki Allah bizlere de nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  20. çok eskiden birileri buralarda böyle yazılar yazıyormuş.. elinize sağlık

    YanıtlaSil