kim varmış burda :)

26 Nisan 2013 Cuma

YEPYENİ EBRULAR

SelamunAleyküm kızlar, Öncelikle Cumanız mübarek olsun.Rabbim dualarınızı kabul buyursun. 
Hazır yeni eserler çıkmışken, biraz da ebru konuşalım dedim. 
Besmele akkasemi hatırlıyorsanız bazı nedenlerden dolayı iptal edildi.
Umre dönüşü, onun yerine bu hat yazısını seçerek çalışmaya başladım. 

Kolay bi yazı, kesme, yapıştırma,ayırma hepsi bir kenara boyaları ayarlamada çok zorlandım o gün.
Bir türlü olmuyor tutmuyor sinir olmamak elde değil,dört saat uğraştık çıkış saatine doğru kağıdı yatırabildim.
Ohh bu iş de bitti:) sonuç fena gözükmüyor ordan da dimi? :)

Diğer arkadaşların çalışmarından da paylaşıyorum.Kurumadan çektiğim için böyle gözüküyor.
Sevgili Safigül'e ait. 

Safigül'ün diğer çalıştığı eser.Tabi bitmiş hali aşağıda. 

Bizim sergimizin konusu Topkapı Sarayı.
Bundan mütevellit hazırladığımız eserler Topkapı Sarayından esintiler taşıyor.
Safigül'de Sarayın çinilerini çalışıyor.

Bu çini ebru hatalı çıktı.Yılmak yok ikincisi kesilip yapıldı bile:)

Evet bu hatasız ve renkler tam çıktı.Ellerine sağlık arkadaşım:)

Bu eser hocamızın amma ve lakin boyalar aktı ikincisi şuan kesilmekte.

Sevgili Şeyma,öğretmenlik yapıyor ,okul öğlen tatile girince kursa geliyor, çok azimli aynı zamanda taze anne:) enerjisine hayranım doğrusu.

Bazen çalışmaların yetişmemesinden endişeleniyoruz.Yardımımıza ufo koşuyor.
Ebruları jet hızıyla kurutuyor:)

İşte en sevdiğim çalışma sevgili Yasemin ablanın, kendisi mimar aynı zamanda tezhiple ilgileniyor.
Bunu çizerken zorlanmadığını söylüyor.Şaşakalıyorum :))))))) 


Yasemin abla Topkapı Sarayı'nın Adalet kulesini çalıştı.
 Tabi daha bir sürü işi var, bu bitmiş hali değil.
Ben sabırsızlandığım için yayınlıyorum:)
Bitmiş çerçeveli hallerini görmekte nasip olur inşallah. 
Sergi tarihi netleşti kızlar ,
28 Mayıs 2013
Yer:Eminönü Hünkar Kasrı
Davetiye elime geçince burda da yayınlıcam katılımlarınızı bekliyorum.
Şimdiden randevu defterinize yazın:))
Görüşmek üzre... 

20 yorum:

  1. hepinize maşallah diyorum.şimdiden belli çok güzel işler ortaya çıkacak.hepinize kolay gelsin.Allah yardımcınız olsun hayırlı cumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:) allah razı olsun:)

      Sil
  2. ne kadar güzeller hepsi ayrı ayrı emek yaaa haftasonu olsa ıdı bir uğrardım ama hafta ıcı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım,sergi 1 hafta sürecek hafta sonuna denk düşerse beklerim bak:)
      hatta ben davetiye için senin adını yönetime verdim bile yaaaaaa :) özel davetlimsin şekerim:)

      Sil
  3. hepsi birbirinden güzeeell hayranlıkla baktım valla.. yaa ben ne zaman ebru yapacağım yaa ben de yapmak istiyoruuuummmm :(
    ee bizi de davet edersin artıkkk sergiye ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki sende İstanbul'a gelince başlarsın kim bilir.eee tabi canım sizlersiz sergi olur mu:) ama sergiye belki ruhlarınız iştirak ederler:)

      Sil
  4. bayılıyorum yaptıklarına çok güzel olmuşlar ama arkadaşının yaptığı kulede sanki daha bir güzelolmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol teşekkürler, zaten bende o kuleyi çok beğeniyorum:)

      Sil
  5. harika olmuş.. eline sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi birbirinden güzel....
    döyleyecek sözbulamıyorum...
    hepinizin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol melikecim teşekkür ederim:)

      Sil
  7. Ne büyük ne kadar güzel emekler hayran kalmamak imkansız,sizi ve emeği geçen diğer arkadaşları da tebrik ediyorum. Doğrusu eşsiz çalışmalar olmuş. Tek kelimeyle harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok sağolun gerçekten bu yorumları okuyunca daha çok büyük eserlere imza atasım geliyor:) çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. ;) çoook güzel, ellerinize sağlık.. beğendiğimi daha önce söylemiştim ama olsun bi de buradan tekrar edeyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım arkadaşım çok sağol desteğin için:)

      Sil
  9. Sa paylasimlariniz cok guzel, Allah razi olsun. Allah nasib ederse bu sene hacca gitmeyi istiyoruz. Oralara neler goturmeliyiz, neleri hic yuk etmemeliyiz? Ayakkabi mi? Terlik mi? Carsaf havlu , sampuan, sabun vs. neler goturmeli? Ihramliyken kokusuz sabun kullanimsi gerekiyormus? Bu sorularima cevap verirseniz memnun olurum.
    Otellerde camasir mak. Varmi? Yoksa bolca camasir mi goturmeli?
    Selamlar
    Gul

    YanıtlaSil
  10. Gül: Sevgili Gül hanım ne güzel Allah bizleride hacca nasip etsin inşallah.Sorduğunuz sorulara Özetle cevap vermeye çalışayım.
    Aslında kaldığınız otele bağlı neler götüreceğiniz.Kaç kişilik odalarda kalacaksınız vesaire herşey bunlara bağlı.Çok terleyeceğiniz için çok iç çamaşırı şart.Şal eşarp hiç yük etmeyin.En güzeli pamuklu tülbent.

    Tavaf patiğinede gerek yok.Pamuklu çorap daha iyi oluyor.Otelde çarşaf havlu oluyor.Bizim odalar 3 kişilikti ama 1 havlu vardı :) iyiki yanımızda götürmüşüz hem yüz havlusu hem banyo havlusu koyun nolur nolmaz.ben şampuanımı duj jelimi sıvı el sabunumu götürmüştüm.Mekkedeki otellerde kokusuz sabun var odalara koymuşlar hazır.Odalarda oluyor ama adi siz yinede kağıt havluda alın yanınıza çok lazım oluyor.Ayakkabı uzak yerlere gezmeye götürüyorlar uhud mina afat oralara gidince şart oluyor ama otelin içinde dolaşmak için mescide tavafa gitmek için terlik daha pratik.Terlik mutlaka olsun.Tabi düz taban yoksa çok yorulursunuz.Her otelde çamaşırhaneler var.Kocaman makineler.Ama size tavsiyem deterjanınızı ve mandalınızı yanınızda götürün çamaşırı yıkanıp asılıp kurutana dek başında nöbet tutun yoksa bi daha çamaşırlarınızı göremeyebilirsiniz:) genelde oteller 2 öğün verir öğlen acıkırsanız dışardan bişeyler yemeğe ihtiyaç duyarsınız bi tane bıçak çatal bardak tabak mutlaka olsun.Restorantlar tıklım tıklım olacağı için içeri girip yemek yiyemeyebilirsiniz.Aperatif şeyler bulup tüketebilirsiniz meyve gibi.

    Yanınıza alacağınız en mühimi seccade Ravzada kabede millet mermerlerde namaz kılıyor.SECDE ettiğin yere ayakkabıyla basılıyor yere sermeyi göze alacağınız pek süslü püslü olmayan seccade çok önemli. Benim aklıma gelenler bunlar daha başka şey merak ederseniz cevaplarım seve seve :) hoşçakalın Gül hanım

    YanıtlaSil
  11. Cevabiniz icin cok teskkur ederim. Aklimdaki sorulari netlestirdiniz. Allah sizlere de en kisa zamanda hacca gitmeyi nasib etsin insallah.
    Tekrar tesekkur ederim.
    Selamlar

    YanıtlaSil
  12. Gül: rica ederim :) aminnn inşallah.bana dua edin n'lur. ben teşekkür ederim selamlar:)

    YanıtlaSil