kim varmış burda :)

16 Mayıs 2013 Perşembe

4 Yıl Mı Olmuş?

Hangi ara 4 yıl bitti anlamış değilim.Evlilikten bahsediyorum evet:) eminim evli olan herkez benimle aynı fikirdedir.
Çok çabuk geçiyor zaman, yetişemiyoruz arkasından koşturuyoruz daha doğrusu:P Bazen yıllardır (10-15yıl) evli gibi hissediyorum kendimi kimi zamanda evleneli 1 hafta olmuş gibi.
* 
4 yıl olmuş ''BİZ'' olalı.
İnsan hala yeni evli gibi davranır mı? 

Ya da hala balayında gibi hisseder mi?

Duygular ilk günki gibi taze olur mu?

Garip ve tuhaf tıpkı tanışmamız gibi.
  

Biz sevdiğimle bir İstanbul gezisinde tanışmıştık.O rehber bense geziye katılan öğrenciydim.
İlk tanışma,konuşma ilk heycan,iki kalbin titremesi,birbirimize açılmamız............ bu böyle uzar gider.
Yani  bizim hikayemizde 'Bir İstanbul Masalı' misali :)  Bütün bu heycanları yaşayalı 9 yıl olmuş.
 9 yıldır beraberiz.İstanbul'a hiç istemeyerek ,hocalarımın ısrarlarıyla,geziye katılmam ve onun tanımam benim şansım, uğurum.(O da böyle düşünüyor mu bilmem:)

Bu yazdıklarımı belki okur.Allahtan başka bir şey dileseymişim olacakmış.Hayırlı eş,iyi ki tanımışım ,Allah iyiki seni karşıma çıkarmış, bir başkası olsa belki bana dayanamazdı:) şaka bir yana ben seni seviyorum galiba :p q: Şanslıyım çünkü yanımdasın, rabbim mutluluğumuzu yıllar geçtikce katkat arttırsın inşallah........ 
Benimle birlikte tüm evlilerin inşallah. Bekarlarada hayırlı eş diliyorum:)
Hayırlı kandiller dostlar.Dua ile...       

20 yorum:

  1. Siz kaderiymişsiniz birbirinizin belli ki, ne güzel, ben yıllaaarrdır evli birisi olarak söylüyorum, saygı ve sevgi devam ettikçe, insan yüz-göz olmadıkça bişrbiriyle aşk da, evlilik de hep ilk günkü gibi sürer. Nice nice yıllara, birlikte güzel yaşlanmalara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle çok haklısınız,
      allah razı olsun hepberaber inşallah

      Sil
  2. Tuğbacigim oncelikle Allah nice senelere hep ayni heyecanlarla birlikte olmayi nasip etsin. Bu guzel kandil gunu yildonumunuz oldu cok sanslisiniz. Bugunun duasi, tum bekar arkadaslara gelsin o zaman:) Allah herkese ruh eşi ile hayirli mutlu evlilikler nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin canım aynısını senin içinde diliyorum:)

      Sil
  3. Allah bir ömür boyu mutlu etsin 4 değil 70 seneler olsun...
    İlk heyecanınızla devam etsinnn

    YanıtlaSil
  4. Heyecanın hiç bitmesin tuba'cım Rabbim mutluluğunuzu daim etsin inşaAllah

    YanıtlaSil
  5. Duygularınız ilk gün ki gibi hep taze kalsın , Rabbim sizi birbirinize hayırlı eş eylesin..Biz bekarlara da hayırlı bir eş nasip etsin :)
    Amin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNNNNN en çokda senin için diliyorum bunu canım :) hayırlı bir müstakbel eş olsun seninki de:)

      Sil
  6. Mutluluğunuz daim olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEŞEKKÜR EDERİMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM =)

      Sil
  7. Rabbim sizin yolunuzu mutluluktan sevgiden başka yollara saptırmasın.kandilin mübarek olsun.sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin amin allah razı olsun senin de mübarek olsun:)

      Sil
  8. ben de bekarım , kocaman bir amin diyorum. Bir ömür mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım:) teşekkür ederim yorumun için :d

      Sil
  9. evlilik yıldönümün kutlu olsun canım....
    nice mutlu senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol şirinem teşekkür ederim:P

      Sil
  10. Bir bekar da benim :) Kocaman aminn de benden :)

    Rabbim size iki cihan saadeti ihsan etsin, bize de göz aydınlığı eşler bulmayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah canım benim :) bir amin de benden gelsin o vakit:)
      Bu post ve yorumlar bol aminli oldu :) kikikii:)

      Sil