kim varmış burda :)

14 Mayıs 2013 Salı

Bu Yaz Evlenecek Olanlara Gelsin

Kızlar doğrusunu söylemek gerekirse bugün evlenseydim belki bu gelinliklerden birini seçerdim model olarak tabi:)
Zamanla her insanın zevkleri tercihleri değişebiliyor bunlardan biride benim.
Yıllar evvel evlenirken şurada taş olsun,kafamda inciler,eteğimde güller diye hayal eden ben şimdi düz bi beyaz elbiseden bile gelinlik olabilleceğini düşünüyorum:P
Ne tuhaf ne garip .....................  
Bende hoşuma giden zevkimi yansıtan gelinlikleri evvela sizler için daha sonra bekar sultanlar ablam Hatice ve kardeşim Reyhan için seçtim:) kızlar duyun beni:P   
Tabiki hepsi tesettüre uygun gelinlikler değil, sadece hayal gücünüzü kullanarak ufak değişikliklerle tesettür şekline sokabiliriz. 
Mesela yukarıdaki gelinliği, sadelikten kurtarmak için belki şal üstüne fransız tüllerle bağlayıp şekil verilebilir.
Elinede canlı mor ve lila güllerden oluşan demet bence sade ama iddalı:) 

Fiyonklu gelinlikler çok hoşuma gider kibar duruyor. 
Bu duvak tasarımını çok beğendim tesettüre çok kolay uygulanabilir.
Gelinlikte cepken fikrine artık sıcak bakmıyorum.Kullanımı zor birde büstiyer- kabarık etek-cepken üçlüsünden oluşuyorsa bir gelinlik hiç rahat olmaz:) aynen benimki gibi tecrübeyle sabit kızlar. 

Elie Saab sen neden bu kadar güzelsin, neden bu kadar farklısın,romantiksin ? 
Her genç kızın hayal ettiği gelinliği üreten, bizim kesimin hayaranı olduğu Lübnan'lı adam Elie Saab. (Lübnan'lı olması ayrı bir sempatiklik uyandırıyor tabi:)
                                                                           Elie Saab
                                                                          Elie Saab


Bir diğer beğenimi kazanan gelinlik, baştan aşağı dantell. Arkası saten basma düğmeli.Çok kolay tesettüre uyarlanabilir.


Nasıl asil duruyor.



Biliyorum tarzları hep aynı gelinlikleri topladım :)

Grace Kelly evet beğenilerimin arasına bu gelinlikte girdi.Monaco Prensesi kendisi. Helen Rose imzalı gelinlik bence o yıla göre gayet zarif ve asil duruyor.46 metre ipek 110 metre dantel binlerce inci kullanılmış.Zaten kraliyet gelinliğide böyle olurdu:)

Hatırlamıyorum hangi markanın ama Valentino, Versace ya da Vakko'nun olmalı bu güpür elbise.Gelinlik olarak düşünülebilir.Hemen boyunu uzatıyoruz,dekolte kısmınada el atıyoruz oldu işte. Hayal etmeside parayla değil ya:)  


Başa takılan bu kepleri çok sevdim.Eşarpda uygulanmaz ama şallın üstüne çok hoş olur.Bu fikri bizim kızlara empoze etmeliyim:D


Günümüzde artık gelinlikler rengarenk tabi benim tercihim en fazla pudra tonları, gelinlikde daha fazla rengi kaldırmaz bünyem:)  

Belki yeni evlenecek fıstıklara küçükde olsa fikir olsun istedim.İlk kez evleniyorum deyip hatalar yapmayın :) yıllar yıllar sonra eşinizle fotoğraflara bakarkende mutlu olun:) 
Hepinize bol güneşli haftalar diliyorum....... 
(resimler netten alıntıdır)

7 yorum:

  1. Bir kaçı hariç hepsi çok güzel:)
    Evet fikir çok değişiyor hele 7 sene ol da o zaman daha çok değişiyor fikrin:D

    YanıtlaSil
  2. ayyy sorma yaa sanırsın 10 yıl olmuş evleneli, 4 yılda zevk değişirmi yaa:)

    YanıtlaSil
  3. Aralarında çok hoş olanları var. Bayıldım. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  4. Özellikle dantel detaylı ve kuyruklu modeller favorim, Lübnanlı adamınkiler cidden tam benlikler :)

    Darısı başıma diyeyim ben de :) Rabbim bekar tüm müslüman kardeşlerime hayırlı ve sevgi, huzur, mutluluk dolu yuva kurabilmeyi nasip etsin.

    Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim :)

    http://yenilerkendinihayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin:P elie beğenmeyen yok zaten:) bu duaya amin derim anca. İade-i ziyarete gelirim elbet sevgiler.

      Sil
  5. oy oy adamın gelin olası geliyor

    YanıtlaSil