kim varmış burda :)

23 Mayıs 2013 Perşembe

Davetiye Elime Geçti,Hepinizi Sergime Bekliyorum :))



Selam kızlar bugün atölyeye uğradım hem davetiyeleri aldım hem sertifikamı aldım.Üstüne alış veriş yaptım sonra tekne arkadaşıma gittim çay kahve muhabbet yaptım:) ohh benden mutlusu yok şuan:)

Sergiye 4 gün var siz sevgili, değerli takipçilerimi sergime bekliyorum beni yanlız bırakmayın kızlar, çıkın çıkın gelin :P  
Sergi 1 hafta sürecek (pazar günü tatil olacak.)
                                       

                                        Tarih: 28 mayıs - 4 haziran 2013
                                        Açılış:28 mayıs 2013 saat 14:00
                                        Yer: İstanbul Ticaret Odası Yeni Cami Hünkar Kasrı Sergi Salonu

Herkese sevgiler:)

14 yorum:

  1. İstanbul'da ve ya yakınında olsam gelmek isterdim o muhteşem sergine Tuba'cım .. Rabbim kişisel sergilerinide nasip etsin inşaAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet sen Nevşehir'desin dimi:( gelmeni isterdim tabi ama gelemeyenler üzülmesin ben nasıl olsa sergiyi bloğa taşırım:)
      amin canım amin :) çok sağol.

      Sil
  2. Ne kadar güzelmiş Keşke İstanbul'da olsaydım diyorum böyle zamanlarda hep.. Tebrik ederim, sergide emeği geçen herkesi. Ne mutlu:) Davetiyenin görüntüsü bile insanı heyecanlandırmaya yetiyor gerçekten. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim nasip diyelim,gelemeyenler için zaten görüntü paylaşıcam gelmiş kadar olacaklar:)

      Sil
  3. Bir aksilik olmazsa neden olmasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa? :) eyüpcüm annenide al gel e mi?:)

      Sil
  4. gelmeyi çok isterim ama maalesef çook uzaktayım
    çok ta merak ediyorum ben de kursa gitmeyi istedim de burada böyle bir kurs yok ne yazık ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim şansım izleyiciler şehir dışından hep:) napalım canım yanımda olmanız yeter teşekkür ederim Hacer'cim:)

      Sil
  5. canım bizim için,yani uzaktakiler için sen sergiyi fotolarsın zaten.kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fatma abla:) inşallah.

      Sil
  6. Hayırlı olsun sertifikan ve sergin :)
    Gelmeyi isterdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım sağol napalım bu da benim şansım :) teşekkür ederm

      Sil
  7. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim,ben anadolu yakasındayım,hafta sonu sınavlarım var,hafta içi zaten çalışıyorum,gelmeyi çok isterdim,tanışırdık ne güzel:) fotoğrafları merakla bekliyoruz,bana da beklerim,çok yeniyim:)

    sehr-istanbulgunlugu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin evime o zaman :) çok teşekkür ederim gelmiş kadar oldunuz:) Fotoğraflar olacak inşallah.bende ziyarete gelirim elbet:)

      Sil