kim varmış burda :)

1 Mayıs 2013 Çarşamba

EUROFLORA FETHİMİZ ^_^

Geçen pazar Euroflora'daydım en sevdiğim mağaza English home'dan sonra en güzel ferforjeler burda, kuru- yaş mevsimlik çiçekler, parti arajmanları aklınıza ne gelirse.
Burayı ilk 4 yıl evvel keşfetmiştim, ahşap rölyef yaparken, yaptığım evlerin bahçelerini burdan aldığım kurutulmuş ağaç ve çiçeklerle süslüyordum.
Şimdi gelin hep beraber gezelim burayı:)

Kuşlar benim için çok önemli onlara karşı özel ilgim var.Bilen bilir:) 


Galvaniz kovalar , romantik mutfak tepsileri,


Eskitilmiş görüntülü saksılar,

Hasır sepetler,

Rengarenk boyanmış tahta tepsiler ,

İkinci kat mumlarla dolu hayal edemeyeceğiniz şekilde çokca mum var.
Ama önce bahçe aksesuarlarına geçelim, :)  

Bahçe için aksesuarlar bile var pamuk prensesler su fiskiyeleri,değirmenler, çeşmeler...

Bahçe aksesuarı yedi cüceler,

İşte en sevdiğim kısım ferforje cenneti:)

Bu kuşlu kafeste aklım kaldı,


Bu bisiklette de gözüm kaldı:) 

3. katta kurutulmuş çiçekler ve yapay çiçekler var.
Bu dondurma külahları yeni seson ürünleri


Burayı manav felan sanmayın :) aklınıza gelebilecek bütün sebze ve meyvelerin tıpatıp aynısı var.
Mutfak aksesuarları,

Yapay ama gerçek gibi görünen çiçekler,



Bunları çok sevdim tam mutfak masasına koymalık:)

Bu da balkonda ki masaya koymalık:)

Parti arajmanları tüller, kutular, simli şeritler  


Euroflora yeni sezonda porselen işinede girmiş, tabak çanak dolu :D 

Evet mumlara geldik , mumların arasında en hoşuma giden mum.Lavanta kokulu mum

Değişik meyvelerden de mumlar vardı, harika...


Değişik kokulu çiçek mumlarda mevcut,

Bu mumda baykuş severlere gelsin:)


En çok bu mumlara şaşırdım saksıda çiçek gibi duruyorlar dimi? :) 

Bu mumda marjinal takılanlara gelsin :)


Meyvelikler ve pasta standı,

Emaye  tencereler,

Romantik porselen kutular,

Porselen çerçeveler cupcakeli, kuşlu, kafesli çeşit çeşit.
şu kafesli olanlardan almadığım için pişmanım.

Tahta kutular,fenerler ve porselen bebekler.
Eurofloradan aldıklarım buraya sığmadı ayrı bir postla paylaşma niyetindeyim.Gitmeyen varsa gitsin kesinlikle Alis Harikalar Diyari gibi  içinde kayboluyorsun.
Ve çok sakin sanırım insanlar yeni yeni keşfediyor.
Otoparkında 4 en fazla 6 araba oluyor her zaman, Avm'lerin yanında çok komik kalıyor yani :) 
Haaa unutmadan birde içinde gezinirken 'Zehra Ne Söyler' bloğunun sahibi Zehra'yla karşılaştım:) tevafuk eseri , ama gel gör bi selam veremedim, eşide yanındaydı çekindim doğrusu:P 
 velhasılı kelam dünya küçük, İstanbul ondan da küçük, ummadığın anda tanıdıkları çıkartıyor karşına...
Selametle kalın dostlar  

11 yorum:

  1. Ne güzel tevafuk olmuş... Selamlaşmasanız bile....
    Her şey güzel özellikle mumlara bayıldım...Ben de mum hastalığı var ama bu aralar Eyüp bulup yiyor kokulu kokulu :)Eyüp mis kokuyor bir de kokulu mumları yalayıp eline alnca daha da güzel kokuyor:p

    YanıtlaSil
  2. Sayende yeni bir yer keşfettim :) İzmir de de varmış hatta çok sevindim.. ev dekorasyonu açısından çok zengin çeşitleri var resimlerde gördüğüm kadarıyla.. Gidip görmekte nasip olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. burası gerçekten alice harikalar diyarı gibi bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Burası gez gez bitmez.sabah girer akşama ancak çıkarsın.gerçekten güzel bir yermiş .birevin ihtiyaçlarının büyük bölümü var burda.iyi yer keşfetmişsin canım.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyüp yiğiy kartal: eyüpün mum yemesine çok güldüm yaa:) yerim ben onu mum yemesine gerek yok zatem miss gibi kokuyordur:) bebek bebek:)


      resim defterim: ne mutlu bana:) evet Türkiyede sadece 3 şehirde var İstanbul-Ankara-İzmir.Çeşit açısından çok zengin.


      Nabrut: yaa abartı değil gerçekten öyle:)


      Fatma Başaran: Evet gidince içerde saatlerin nasıl geçtiğini anlamıyorsun.Dur şuna bakayım bunu inceleyim derken akşam oluyor gerçekten:) sevgiler benden:)

      Sil
  5. Tugba, senin bu gezi notlarını gördükçe kendimi cahil kalmış hissediyorum canım ya;) valla tebrikler, tam hanım hanımcık bi ev hanımı;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah canım benim o ne demek öyle :)
      eminim senin bildiğin benim bi-haber olduğum şeylerde vardır eminim ama:) ''hanım hanımcık ev hanımı'' bu yazdığını eşime göstersem iyi olacak :) kiih kih kiih

      Sil
  6. çok güzel bir post olmuş...
    çok beğendim :)
    bu mağaza nerde acaba çok merak ettim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, Türkiyede 3 ilde var,İstanbul, Ankara, İzmir de.
      İstanbul'da da Kağıthane ilçesinde.
      Senlik şeylerde var mutlaka git canım.

      Sil
  7. hmmm tam benlikmiş ya burası :) valla harika biryermiş bende adını çok duydum ama gitmek nasip olmadı hiç :( inşallah giderim en kısa zamanda...

    YanıtlaSil