kim varmış burda :)

31 Mayıs 2013 Cuma

Saray-ı Hümayun Nakkaşhanesi -- Sergimden Fotoğraflar 1

Selamun Aleyküm hanımlar hepininizin cuması mübarek,hayırla yapılan duanız kabul olsun inşallah.
Bildiğiniz gibi 3 gün önce Türk İslam Sanatları Kurs Merkezimizin sergi açılışı vardı.Ekipten arkadaşlarla buluşup sergiye gittik.Sergi salonu ağzına kadar doluydu,o kadar kalabalık hiç beklemiyordum.Nerdeyse içerde yürümek imkansızdı.

Protokolün gelmesiyle hocalarımız ve beraberindekiler sergiyi açtılar.

Açılıştan önce kokteyl vardı. 

Ve bendeniz
O gün ağzım kulaklarımdaydı resmen =)

Akkase eserimin yanından bildiriyorum:)
 Haklı gurur var tabi aylarca didiniyorsun,çabalıyorsun,bazen olmuyor işe baştan başlıyorsun.Az sinirimiz bozulmadı krizler yaşamdık.
Ama tabloları tek tek asılı görünce hepsi unutuluyor.O anın tadını çıkarıyoruz.  

Sınıfca bir poz verdik gerçi bir kişi eksik ama hepitopu bu kadarız:)
Burda hepimiz gördüğünüz gibi papatya açtık:)

İlknur Hoca ve çekirgesi :)

Şimdi Ebru atölyesi neler yapmış sırayla bakalım...







Benim gül, size gösterdiğim gülden sonra baya aşamadan geçti.Yaprağına tezhip çalışıldı, airbrush ile hacim kazandırıldı.Safigül arkadaşımın elleri dert görmesin.

Diğer bir eserim bunda da airbursh ile gül motifleri yapıldı.
O gün rahat olma adına feracemi giydim.Sanki üstümde yok gibi.Sıcaklarda birebir.
Yalnız boyu uzun terziye götürmek şart,yere değen-sürülen şey ne olursa olsun kıl olurum :/ 

Sergi biter ve bizde Münevver'le kendimizi simit sarayına atarız.
Açlıktan mideme kıramplar girdi o gün,savaştan çıkmış gibiydik.Yemek yedikte kendimize geldik.Mutlu mesut vapura binip Üsküdar'ımızın yolunu tuttuk.
Evetttt kızlar beğendiniz mi çalışmalar nasıl olmuş deyin bakalım? :)  
Not: Gelecek postun konusu Sergideki diğer çalışmalar.

28 yorum:

  1. Gelemedim ama gelmiş kadar oldum Tubişim :) Ellerin emeklerin dert görmesin inşaAllah ..
    Hepsi harikalar çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel, çok tebrik ediyorum...Sizlerin bu sanat eserleri yanında bizim yaptıklarımız bir defa daha nasıl küçük, nasıl değersiz göründüler gözüme..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAA olurmu, hepimizin yaptığı şeylerde emek var.değersiz gözükmesin ben sizin yaptıklarınızı çok beğeniyorum:) teekkür ederim.

      Sil
  3. gerçekten çok güzel eserler varmış...
    hepsine ayrı ayrı bayıldım...
    senin ve arkadaşlarının elerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol melikecim teşekkür ederim.

      Sil
  4. maşallah barekallah yapanların eline emeğine sağlık keşke gelme imkanım olsaydı da gelebilseydim ne güzel şeyler yapmışsınız böyle devamını da merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çok hacercim:) merak etme daha çok resimle sergiye doyurucam seni:)

      Sil
  5. tebrik ediyorum hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. hepsi birbirinden güzel çalışmalar..emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar emek harcanmış.bu kadar güzel olduklarını tahmin edemezdim.bitmiş halleri harika olmuş. Öbürlerini de merakla bekliyorum. Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol Fatma ablacım beğenmene sevindim:) sırada diğerleri var :)

      Sil
  8. Wayy wayy wayy böyle marifetli hatunlar görünce gurur duyuyorum MAŞALLAH hepinize :)

    YanıtlaSil
  9. Tugbacigim hepsi birbirinden guzel ama sari cicekli fusya fiyonkluya bayildim :)) senin rölyeflerde cok guzel ama onun da sergisi olucak mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa :) evet onu bende çok beğendim.Benim rölyeflerim sergiye çıkacak kadar güzel değil:) ama diğer arkadaşlarımın yeni rölyef çalışmaları olur muhtemelen.8 haziranda büyük İsmek sergisi olacak feshanede orda çıkacak.Bu arada biz 8 haziranda buluşuyoruz dimi :) ?

      Sil
  10. Hepsi çok çok güzel gözüküyor, gerçekten çok imrendim çalışmaşarınıza :)
    Tebrik ediyorum.
    Ayrıca son fotodaki pet şişesi de dikkatmi çekmedi değil, söylemeden geçemicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol canım benim:) hııı o pet şişe medineden hatıra:) yanımda su taşırım sürekli :)

      Sil
  11. sergi bir harika çok güzeller ellerinize sağlık ne kadar hoş bir hobi bir uğraş siir gib hepsi bu arada sanki sen iyice zayıfladın arkadaşım zaten güzelsin iyice güzelleştin heee :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol taze annem benim:) beğenmene sevindim.Umreden sonra 2 kilo verdim sadece ama siyah giymeninde etkisi var ferace zayıf gösteriyo :) kikiiiikii:)

      Sil
  12. Çok güzel hepsine bayıldım :)Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. merhaba tuğbacım.. benim eşimde hattat çok severim Osmanlı sanatını.. çok güzel bir uğraş edinmişsiniz kendinize.. başarılarınızın devamını dilerim.. takipteyim gelmek istersen bende beklerim bloğuma.. teklif var ısrar yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) hoşgeldiniz bloğuma ne güzel hat sanatını bende çok severim benim eşimde hatla ufak ufak ilgileniyor.
      Sizede gelirim elbet teşekkürler yorumunuz için:)

      Sil
  14. ben senin gülüne bayıldım ama yaaaa gözüm kaldı bak :( onu ben mi satın alsaydım acabaaa :(

    YanıtlaSil
  15. çok güzeller emeğinize sağlık

    YanıtlaSil