kim varmış burda :)

10 Mayıs 2013 Cuma

Şimdi Adalarda Olmak Vardı

Herkeze hayırlı cumalar hanımlar.Cumanız mübarek olsun.

Adaları çok sever ve fırsat buldukça gideriz eşcağzımla.Şuan oraların tam mevsimi sessiz sakin kalabalıktan uzak.Orda olmak vardı ama, bu havada mı?
Kaç gündür güneşi gördüğümüz yok, hava soğuk , kışlıkları kaldırdığıma mı yanayım, havaların ısınmamasına mı?
En iyisi güneşli geçmiş bir günden kalan fotoğraflarla yazı beklemeyi umut edelim:)   

Soğuk İstanbul havasında belki bu fotoğraflar içinizi ısıtır.

Adaların içinde en popüler Büyükada, bundan mütevellittir ki en kalabalık, cafeler ağzına kadar turist dolu.
Boş at arabası bulamazsınız.Her bi köşeden bisikletli gruplar fırlar.   

Genelde hafta içi gitmenizi tavsiye ederiz bir nebze olsun ada sakin olabiliyor. 

Ana cadde de ata rabalarından ve bisikletlerden yayalara yürümeye fırsat bırakılmadığı için ara sokaklara dalıyoruz.
Evet buralar daha sessiz.

Sokaklarda kendimizi kaybediyoruz.Ben burda yaşayanların şanslı olduğunu dile getiriyorum ama eşim bunun tam aksini düşünüyor.Kalabalık yerli yabancı turistten oranın halkı hiç memnun değil çünkü.
Belki bu son gidişim Büyükadaya.
Diğer adalar için daha sakin diyorlar.

Yaklaşım 1 buçuk saat yürümenin sonunda adanın en üst kısmına varıyoruz.
Ormanın içinde banklara oturup uzaktan İstanbul'u seyrediyoruz.

Orman üzümlerinin tadına baktık.(Yok yok siz yemeyin henüz tad gelmemiş :P

Bu fotoğrafta 60'lar etkisi vermeye çalıştım:)

Farklı koylar keşvettik,bi tane insan yoktu:)

Eşcağzım bana papatya topladı, sonra çekim dersleri verdi :D


Sağdan mı gitsek soldan mı?

Keyfe bak keyfe........

Bu binada adamızın ilkokulu efendim:) apartman okul:)

Yeşilçamdan fırlamış pembe panjurlu ev.


Balkonlardan sarkan çiçekleri içimize çekerek ilerledik.


Ahşap rölyef için değişik modelde evler çektim.Aynısını çalışma imkanım olsun diye.

Vakit akşam oldu, ne çabuk geçiyor zaman, şimdi vapura binip adayı uzaktan seyretme vakti.   


Hava kararır, minareler bu sefer farklı poz verir.Tubistan onları çekmeye uğraşır.

Güneş nefis kızıllığında batar, gün biterken iki martı bizi selamlar........... 

16 yorum:

  1. ayy ne güzel bir post olmuş bu böyle..
    Allah ağız tadınızı bozmasın hep böyle gezin inşallahh :)
    Anılarım canlandı gözümde. Sevdiceğimle bir kere gitmiştim yıllar sonra bisiklete binmenin keyfini yaşadım. İnşallah bi daha gidebilirim.
    Bu arada o çiçek figürlü çantaya bayıldığımı söylemeliyimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin ağız tadını bozmasın inşallah.
      sevdiceğinle birkez daha gidersin inşallah çok sağol canım

      Sil
  2. Ahh aahh, ben de bayılırım adalara..Yalnız bu sene işimiz zor görünüyor..Geçenlerde hafta içi hem de, oldukça da tenha olacağını düşündüğümüz bir saatte adaya gittik ki, gitmez olaydık, Arap Turistler bu sene erkenden kopup gelmişler, Bostancı sahilinde bekleyen tur otobüsleri, o çeşit çeşit, ama oldukça da tuhaf giysili kafileleri meğer adaya yollarmış, ada esnafı her yaz olduğu gibi kısa sezonun tadını çıkartma (!) gayretinde..Sonbahara görüşürüz diye el salladım vapurdan adacığıma...:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaa gerçektenmi? zaten adanın kaymağını oturanlar değil satış yapanlar yiyor.birde enteresan bi şekilde arap turist yoğunluğu var hep bu dizilerin yüzünden. yakında adalarda oturma amaçlı zengin arap şeyhleri köşk villa satın alırsa şaşmam.

      Sil
  3. post harika...
    bende en çok büyük adayı seviyorum :)
    bisiklete binmeyi, faytonla gezmeyi, deniz kenarında kahvaltı yapmayı, dondurma yemeyi özledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim şeker :) aynı şeyleri en kısa zamanda yapman dileği ile:)

      Sil
  4. ayy resimler çok güzeldi yaa. özellikle son resim ve o keyif yapan kedi çok hoşuma gitti :D
    inşallah gitmek bize de nasip olur. merak ettiğim yerlerden biri, adalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende gel en kısa zamanda, götüreyim fıstık zaten istanbulda gitmediğin yer kalmadı :) biraz da adalara akalım kardeş kardeşe:)

      Sil
  5. Evlerin resimleri harika çok güzel cekmişsin canım. Bayıldım oyuncak gibiler.inşaallah banada nasip olur, bu güzellikleri görmek. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol teşekkür ederim fatma abla,en kısa zamanda gidersin inşallah.

      Sil
  6. Cok guzel post ve fotograflar, bayildim :) Takipteyim.

    Bizede bekleriz:)

    http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim zen'cim gelirim elbet,bak geldim bile:)

      Sil
  7. Harika fotolar tam ben bakış açımdan çekilmiş gibi hemen takibe aldım kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin meri :) teşekkür ederim bu tatlı yorum için.

      Sil
  8. 6o'ları seviyoruz anlaşılan, vintage gözlükten ve çantadan da anlaşılıyor.
    Bu tür objeleri daha sık paylaşabilirsin, güzel duruyor.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 60lar, 70ler, 80ler bu yılların tarzlarını seviyorum. Fırsat buldukça paylaşırım teşekkürler:)

      Sil