kim varmış burda :)

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Şimdi Benim Bu Yaptığım Dıy mı Oluyor ? (:

Şu sprey boyayı kim icat ettiyse çok iyi etmiş:) büyük kolaylık.Ben zımpara işlerini pek beceremiyorum ya da blaşmıyorum diyeyim:D 
Belkide ev müsait olmadığı için, marangoza gidecekler zaten bir köşeye ayrılmış durumda onlara hiç dokunmuyorum.Küçük şeyleri anca kendim boyuyorum.

Geçenlerde yine sprey boyayı elime almıştım.Önce bu aşağıdaki saatten başladım.Çok renkli gözümü yoruyordu.

Renkleri severim ama beyazın üstüne pastel tonlar tercihim.
Bu da sonraki hali.Ben beğendim:)  

Hasır kutuyuda boyarken aklıma geldi önce resmini çekmeli dimi :P

Bu da sonraki hali.İçinde yüzüklerim var:)

Bundan sonraki resimlerin önceki halleri yok malesef, öyle bir iştahla boyuyorum ki çekmek aklıma bile gelmiyor.
 Aşağıdaki mumluk Fatih çarşamba pazarından almıştım tanesi 1 lira:) rengi siyahtı, tabi siyah olarak kullanamazdım:) 

Namaz tesbihlerini koyduğum kutu.
İlk rengi cart bi sarıydı, üzerindeki kabarcıklar altın varaktı.
Bence beyaz daha hoş durdu ne dersiniz?

Eşimin Eminönü'nde bi eskiciden aldığı fenere gelelim.Siyah paslı yamuk yumuk bişeydi :)
İlk 'sana fener aldım' deyince,aklıma english homedaki fenerler geldi:),poşetten bu çıkınca güleyim mi ağlayım mı bilemedim.
Sinirimden gülmüştüm heralde :)   

Yıka,sil,akla,pakla yok anacım gözüm bi türlü tutmadı bunu:P
Sonra, çare yok senide beyaza boyıcam dedim. Beyaz rengi yiyince, içine mum koyunca gözüme az buçuk sevimli gelmeye başladı ama az buçuk:)
Bazen balkona bambu masanın üstüne kokuyorum, (terelellerim geldi,bambu takımınıda boyıcam) 
bazende gözüme sevimli geldiğinde içeri alıyorum:)   

Bu vitray çerçeveleri İzmir-Şirince'den almıştım,kenarları kahverengiydi, bunları yanlız sprey boya yapmadım,Krem rengi ahşap boya ile boyadım.
Biraz alacalı oldu ama olsun kahve rengindense bu iyidir:D   

İşte en sevdiğim şeye geldik.
Bu abajur görünümlü mumlukları yine Fatih çarşamba pazarından tanesi 1 liraya almıştım:) Rengi kararmış ve çizikti.
Sprey boya ile boyadım ama kuruyunca aynen resimdeki gibi boyası attı.
Sonra yok dedim bu böyle olmayacak. 

Elbet bişi bulurum dedim.Gel zaman git zaman ritüelimiz olan ikea gezmemizde:P bu galvaniz kovalar aklımda ampul yaktı :) 
 hemen iki adet alındı eve getirilip diğer başlıklar atılıp, hooop bunlar takıldı:)  

Bence diğerinden daha şık oldu.

Zamanla bundan sıkılırsam çıkarır çiçek dikerim dimi? Çok amaçlı:)
Şimdi kızlar başlıkta da sorduğum gibi şimdi benim bu yaptıklarım dıy mı oluyor? :)


Hepinize sevgiler............

27 yorum:

  1. çok güzel diy ler olmuş bence :) :) Eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Diyin önde gideni oluyor, çok keyifli bir post olmuş ama ben ruhu eskici bir insan olarak en çok feneri sevdim, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. diy canım diy hemde çok güzeller ellerine sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim defterim: çok sağol :O

      bahar006: teşekkür ederim bak fenere yavaş yavaş ısınıyorum:)

      dilek: çok sağol dilek:)

      Sil
  4. Adı ne olursa olsun, süüüpppeeerrrleerrr:))

    YanıtlaSil
  5. hepsi birbirinden güzelde...sanki saate dokunmasaydın daha iyi olcaktı, ya da bana öyle geldi bilmiyorum...eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. oluşturuculuk böyle bir şey işte.bunlar bende olsa asla aklıma gelmez bunları yapmak.hepsi süper ötesi olmuş canım.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elift: teşekkürleeeeeerrrrrrrrrr:)))


      hatice: senin saati beğenmiceni sezmiştim zati:) ama abla çok renk cümbüşü vardı:) GÖZÜM takılıyodu hep.


      Fatma başaran: rica ederim canım, kendine haksızlık etme sende güzel etekler bluzlar dikiyorsun yaaa sende de var oluşturuculuk:)çok sağol fatma abla.

      Sil
  7. kız ben seni bu boya işlerinde çok başarılı gördüm :)
    ELLERİNE SAĞLIK...

    bu ara çok yoğunum ev tadilatta :/(
    cumarteside boya badana işleri başlayacak :(
    kafam bi dünya ..........

    YanıtlaSil
  8. Olmuş, hem de gayet güzel diyler olmuş, eline sağlık!!!
    Bence fenerin içine daha canlı renkte bir mum koyarsan fenere için biraz daha ısınabilir. Özellikle bu sene bahçe&balkon tasarımlarında böyle fenerler var ve turuncular, pempeler, yeşiller çok moda ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurme Şirine: gerçekten mi:) çok sağol canım.
      ben anladım zaten bişey olduğunu,evde tadilat zordur allah kolaylık versin tez elden bitsin inşallah.


      Gök delindi tasarım yağıyor: Haklısın içinde mum gözükmüyor bile pembe mum çok iyi olur.teşekkürler:) bak şimdi biraz daha ısındım fenere:)

      Sil
  9. Canıımm ne güzel dıy olmuş hakkını vermişsin :))
    Beyazın asaletide kendini göstermiş , maşaAllah eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık bence olmuş hatta çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Fener hic guzel olmamis, sen onu bana yolla:)) (hasedimden catladim:)
    Saka bir yana ben en cok feneri ve kovalari begendim, hatta bayildim. Ama bencede renkli mum super olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubanın dünyası: çok sağol canım, beyaz her zaman iyidir:)


      famelika: teşekkür ederim:)


      mevlüde türk: :) ayyy ilk okudum korktum valla bi an:)ki kii kih :) çok sağol renkli mumu kafama yazdım:)

      Sil
  12. ay çok güzel olmuşlar ellerine sağlık arkadaşım :)))

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık
    beyaz her zaman daha iyi geliyor göze de uyumada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülihan:teşekkür ederim canım.


      samsun havası: evet öyle oluyomuş:)


      eyüp yiğit kartal: aynen öyle beyaz ya da krem renkler her zaman iç açıcı.Ohhh mis:) teşekkürler canım.

      Sil
  14. abla saat hariç hepsi çok güzel olmuş :-P ellerine sağlık valla ne çıkıyorsa senden çıkıyo bizden bişe çıktığı yok :) özellikle abajure bayıldım bayıldııımmm süper bi fikir ;)
    bize ilham veriyorsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reyhan sendemi yaaa:) ben beğendim bikerem.teşekkürler:)

      Sil
  15. Merhaba bugun ilk kez farkettim blogunuzu ve cok begendim samimi ve sicak...
    Sabahtan beri ustumdeki melonkoli ragmen gulumsetti beni sizinle tanisdigi ma sevindim.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba bugun ilk kez farkettim blogunuzu ve cok begendim samimi ve sicak...
    Sabahtan beri ustumdeki melonkoli ragmen gulumsetti beni sizinle tanisdigi ma sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Yaren hoşgeldin o zaman bloğa güzel düşüncelerin için teşekkür ederim e her zaman beklerim:) bende sevindim:)

      Sil
  17. Abajurlar muhteşem olmuş tesbih kutusu ve diğerlerine bayıldım yalnız sprey boya tehlikelidir önce ufaklardan başlanır ama gitgide hedefler büyür dikkatli olun bağlanmayın boyama işine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok haklısın boya yaparken arada bir gittim geldim ne yalan söyliyim:) açık hava şart balkonda olacak iş değil çok sağol beğenmene sevindim:)

      Sil
  18. Dıy'ın alası olmuş hem de :))

    Özellikle galvaniz saksı olayı şahane, seviyorum böyle becerikli, üretken hatunları :))

    YanıtlaSil