kim varmış burda :)

15 Haziran 2013 Cumartesi

Feshadeki Büyük İsmek Sergisi Vol3

Sergiden fotoğraflarla devam ediyoruz kızlar.
Benim ilgi alanım dekoratif eşyalar, mobilyalar olduğu için daha çok bunları fotoğrafladım.







Bu kafes yatağı çok beğendim.

Kafes yatağın diğer takımları


Bu takıma pek ısınamadım.İç karartıcı olmuş biraz.


Oturma odası takımları,Ahşap boyama.




İpek dokuma halılar          

Piyanodan duvar rafı yapmışlar,bu fikir çok hoşuma gitti.Abajurda çok uyumlu ortama:)


Ah işte, burası harika :D

Osmanlı tarzı divanlarla döşenmiş,bu köşeyi çok sevdim.Hem şık hem asalet akıyo her yerden:)


Bundan sonrası az bişey moda:) dikiş nakış,stilist kursiyerlerinin hazırladığı kıyafetler.


Herşeyi iyi anladım ama bunu neden yapmışlar.Bi türlü çözemedim

Az daha yaklaşayım da neymiş bakayım dedim,amanın bu patlamış mısırdan kadın :D Heralde çok düşündüler bunu yapanlar.Dikkat çekmek için insanların yapmıcağı şey yok gerçekten.Deli işi bu :))))

Kıyafetlerin için de en beğendiğim elbiselerden biri bu elbise oldu biraz fazla işlenmiş :) ama kanaviçe çok hoş bi görüntü katmış.

12 yorum:

  1. Yine harika kareler bunlar sayende gitmis kadar olduk tesekkurler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıkmadan okuyup yorum yaptığın için ben teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. divanlar gerçekten çok güzel gitmiş gibi oldum doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eee Hacercim daha halana beni götürürmüsün demezsin:)))))) şaka bi yana yorum için teşekkürler canım:P

      Sil
  3. Tubişim demek kıyafetleride unutmadın.benim mavi tülü olan elbise çok hoşuma gitti. Kaneviçeliyide beğendim.Mısır potundan kadın gerçekten çok acayip. Dediğin gibi çok düşünülüpte yapılmış:)yine harika resimlerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi tüllü çok hoş uçuş uçuş:) evet o patlamış mısırlı kadını hiç unutmıcam ben:)

      Sil
  4. ya bu İsmek neden burda yok.. çok harikalar hepside..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Muhtemelen bulunduğunuz yerde de vardır da alan sınırlıdır,İstanbul'daki biraz daha geniş çapta. Olur olur ,inşallah oralarda da olur:)

      Sil
  5. ismek sergisi her gecen yı daha güzel oluyor. bu sene gidemedim diye üzülüyordum ne iyi geldi bu post bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok doğru.Çok teşekkür ederim :) Ben bıktırana kadar sergi postu yapıcam:)

      Sil
  6. hersey cok güzel gercekten. emegi gecen herkesi tebrik ediyorum.. ben bi turlu gidemedim. umarim döndügümde bitmezde yetisir giderim. gidemesemde senin paylasimlarin yeterince doyuracak, eline saglik cnm;)

    YanıtlaSil
  7. ola tudo bem?
    gostei do blog...
    abraço Leila

    YanıtlaSil