kim varmış burda :)

13 Haziran 2013 Perşembe

Feshane'deki Büyük İsmek Sergisi Vol2

İğne oyalı ayna,aynanın içindeki bendeniz:P

Bu bölümde ahşap boyama, mutfak aksesuarları,araç gereçleri ve mobilya döşemeleri olacak.



Cupcakesler her yerde, runnerlar,tepsiler,peçeteler



Bunları çok sevdim,hepsinin yanında fiyatları var.

Tel dolaplar günümüzde de çok kullanılIyor,geri geldi diyebiliriz.Bence çok nostaljik.

Mutfak için yapılanların hepsi takım olarak düşünülmüş.Erzak dolabından masasına kadar.



Marina temalı kahve köşeleri:)


Ahşap oymacılık,harikaydı,yakından daha etkileyici.

Aynanın takımı dolap 2 bin lira civarındaydı.

Takımın devamı paravan,bu işi kim yaptıysa gerçekten ,sattığı ücreti fazlasıyla hakediyor.

Aynen bu da takımın devamı boy aynası.

Bu yatak odası takımına hiç bişi diyemiyorum:)  

Ahşap boyama Çocuk odası takımları







Çini tabakların fiyatları uygundu.
Kuşlu olan 50 lira diğerleri 80 liraydı.

Kurdela nakışı ,bebek odası takımı

Bu postunda sonuna geldik :) eeeeee keyifler nasıl? Daha çok güzel fotoğraflar var,devam edelim mi?:)

22 yorum:

  1. Ayyy aklım gitti:) bunlar muhteşem Tuğbacim. Bu sergi ne zamana kadar. İnsallah bitmemistir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım muhteşem ötesi hemde:) 15 gün sürecekmiş.Mutlaka gitmelisin.

      Sil
  2. Bana sormana gerek yok tubiş.her zamanki gibi gözlerim ekrana yapıştı.aslında fiyatları biraz pahalı gibi görünsede öyle değil. Görünen Köy kılavuz istemez.ne kadar büyük emek harcanmış.el işi yapmayan bu işin zorluğunu bilemez.hele o ahşap oymalar.resmen iğne ile kuyu kazmak gibi. Hepsinin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bu işleri bilmeyenler için çok tuzlu gelebilir.Kaç aşamadan geçiyor hepsi,kimbilir kaç ay çalışılıyor.
      o zaman devammmmmm:)

      Sil
  3. hepsi çok güzel,yapanların ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. diyecek laf bulamıyorum
    yapanların ellerine yüreğine sağlık
    bunları bizimde görmemizi sağladğın için sanada çok çok teşekkür ederiz tabiki devamıda gelsin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim tatlım yorumun için ben teşekkür ederim:) yarın devamı gelecek inşallah:)

      Sil
  5. Hepsi harika ama servis sehpasi,paravan ve ayna coook guzell super bi post olmus gitmis kadar oldum tesekkurler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim ama daha bitmedi tubacım:) en güzelleri sona bıraktım:)

      Sil
  6. hepsine hayran kaldım hepsi ayrı güzel
    sergi ayın kaçına kadar ki kısmetse yarın İstanbul yolcusuyum belki alamlar bana acırlar da götürürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sergi 15 gün sürecek canım,geçen cumartesi açıldı.daha var yani hazır gelmişken git bence:)

      Sil
  7. Ağzımı kapatamıyorum hala :D
    Buraya gittin mi yanında bir baba bank olacak :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Burası tam senlik canım:) yanında ya baba bank ya da koca bank olmalı:)

      Sil
  8. hepsi birer el emeği göz nuru gerçekten yapanların ellerine sağlık.. ben özellikle ilgi alanıma giren kurdela nakışlı bebek odası takımına bayıldım :)
    çiniler de çok hoş..
    kelebekli tablolar da harika :)
    pembe çiçekli iskemleye bayıldım :) tam oturup kitap okumalık ;)
    aynalar da çok güzel,
    oymacılığa diyecek lafım yok zaten büyük bi emek verildiği aşikar..
    yeni postu merakla bekliyoruz sevgili ablacığım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hele şükür :) artık ölsemde gam yemem reyhan,nerelerdesin yaaaa özlettin kendini :) yeni postu yaparım ama sen okur musun ki? :))))))))))))) şaka şaaka:) sağol yorum için

      Sil
    2. aaaaa çok ayıp amaa ;) baaak ben bekliyorum seni burda :-P

      Sil
  9. Tuğba hanımın resimlerıni yayınladığı paravan ve boy aynasını yaklaşık dört aylık bır çabayla yapmıştım.Değerli yorumlara teşekkür ederim.Paravan ve ayna evimdeki yerlerini aldılar. Semih Altay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuza cok memnun oldum emeginize saglik semih bey.cok basarilisiniz.eminim evinizde de cok guzel durmustur. Tebrikler.....

      Sil