kim varmış burda :)

16 Haziran 2013 Pazar

Feshanedeki Büyük İsmek Sergisi Vol4

Selamun aleyküm hanımlar,bu sergiyi abarttım mı bilmiyorum:) baya uzun oldu onu biliyorum,ama kıyamadım hepsini yayınlamak istedim.
En güzelleri en tatlılarını sona bıraktım.
Bu bölüm pastacılık ve şekerleme üzerine olacak.Az bişeyde bahçe bakımı süslemesi.

Bahçe bölümünü çok iyi dizayn etmişler.
Değişik aksesuarlardan saksı yapmışlar bu fikir çok hoşuma gitti. 




Gelelim benim o gün ayrılamadığım bölüme.

Şeker hamurundan yapılan pastalar



Masa süslemeleri makarondan pastalar cupcakesler,isteyen satın alabiliyor

Ferforje ürünler ekstra güzellik katmış pastalara

Bu pastaya inanamadım.Herşey eksiksiz yapılmış

İçinde uyuyan bebeği bile vardı :)




Düğün pastaları çok şık ben hepsini beğendim ama o tavuskuşlu olanı pek sevmedim:)






İnanamadığım diğer bi pastada buydu.
Pastadan pastane yapmışlar:)

Dantelleri bile var :D

İşte bu benim pastam,kuş ve kafes delisi olan ben en çok bu pastayı beğendim.
Eşimse bu pastayı nasıl kesip yendiğini sorma kısmında :P 

Alanın genel görüntüsü.İşte böyle kızlar sergi bitti.İnşallah sıkılmamışsınızdır:P
Sıkılmadan okuyup yorum bırakan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum:D
Tubistandan ayrılmayın, başka postlarda görüşmek üzre,esen kalın :O hahahaaaaa  

20 yorum:

  1. Hakkaten en guzeli bunlar harika ya bayildim bayildim tesekkurler bu guzel postlar icin;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol tatlım yorumların için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Tubiş' cim sayende bende sergiyi ordaymış gibi gezdim.bu eşsiz güzelliklerden haberim oldu.çok sağol canım.pastalara da öldüm,bittim eridim,kül oldum.yapanların ellerina sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Rica ederim Fatma abla sende sağol:)

      Sil
  3. Erkekler ne kadar küt ya :))nasıl keseceğiz diye sormuş ha ha:))
    bayıldım bunlar birer şaheser

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa:) ben 'şu güzelliğe bakarmısın' diyorum.O 'bu nasıl yencek diyo':) erkeklerin hepsi aynı anacım.

      Sil
  4. aaa post ne çabuk bitti yaa :(
    daha karpuz kesecektik =)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. kimisi yerim diyo, kimisi yemeye kıyamam diyo:))) ama bende yerdim kesin:)

      Sil
  6. Ne güzel pastalar yapılmış.Kendimi masal diyarında hissettim.Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renkler toz pembe pudralar olunca masal gibi oluyor ortam dimi:) yorum için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  7. Merhabalar canım,
    Paylaşımını çok beğendim ellerine emeğine sağlık. Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz :) teşekkür ederim ben çoktan geldim bile size:) sevgiler

      Sil
  8. Merhabalar,
    Bloğunzun yeni takipçisiyim. Çok beğendim paylaşımlarınızı. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşebilmek dileği ile,
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaaa,hoşgeldiniz evvela:) beğenmeniz beni mutlu etti:) bende gelirim elbet,sevgiler Fatma hanım:)

      Sil
  9. yaaa nasıl canım çektii .... Opastalar yenmez ama. Bakmaya kıyamıyor insan :)

    YanıtlaSil
  10. arkadaşım maşallah ya çok aktıfsin hıc bos durumuyosun ne güzel resimler çekmişsin gitmiş görmüş kadar olduk

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar,açıkcası internette birşeyler araştırırken tesadüf denk geldim bloğunuza,sayfanızda benımde ismek sergisi için hazırladığım pastamın resmini görmek çok mutlu etti beni,hem sizin hemde takipçilerinizin güzel yorumlarını gördükten sonra gerçekten emeğimize değdiğini anladım.Çok teşekkürler.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DİDEM (MUTFAKDAKİ YAŞAM): ne güzel tevafuk :) attığınız bu yorumlada ben çok sevindim :) gerçekten şahane işler çıkarmışsınız tebrik ediyorum sizi :) svgiler benden.

      Sil