kim varmış burda :)

19 Haziran 2013 Çarşamba

Geçen Haftanın Özeti ^_^

Sergi bitti belgeleri aldık kurs tatile girdi eeee soluğu kutlama yemeğinde aldık.
Arkadaşları Çatladıkapı'ya götürdüm çok beğendiler ortamı:)

Ardından Sokullu Mehmet Paşa Camisinde öğle namazı için mola verdik.
Bilen bilir bu caminin 3 yerinde Hacerül Esved taşı var.
Girişte,mihrabda ve minberde.İstanbul'da olupda gitmeyen varsa mutlaka gitmeli huzur verici bir ortam.
Gidemeyenler için de taştan küçük bir parça 



Eskinin Özbekler Tekkesi olan ,şimdinin İstanbul Tasarım Merkezi olarak kullanılan binada ebru sergisi vardı.
Eeee yaz geldi düğünler nişanlar olduğu gibi sergilerde de  yoğunluk yaşıyoruz :)  

Ebrular harika.Bak bak doyamadım.

Burda gözlerimize ziyafet verdik 
Renklerin canlılığı,zeminin parlaklığı ve tozun zerresini görmeyeceğiniz eserler:)

Ve fotoğrafsız olmaz.
Kuşları ve onları fotoğraflamayı sevdiğimi biliyorsunuz.
Yer: Cağaloğlu yokuşu
Kadırga'nın arka sokaklarını keşfe çıktım.
Yürüdüm ,eskilere gittim,hatıralar,yaşanmış anılar.........

Ebrudan arkadaşları evime misafir ettim bana bu minik kuşu getirmişler.
Hemen konacağı yeri buldu.
Kuş koleksyonum gitgide büyüyor :) bir diğerini görmek isteyen buraya tıklayabilir 

Ve birde ne zamandır almayı düşündüğüm tavuskuşlu kahve fincan takımı almışlar.
Nasıl sevindim , sağolsunlar canlarım. 

Eeee, hemen kahve yapıp fincanlar itina ile denenir
      Fotoğrafını çekeyim derken de kahvede köpük aranır  :D 

Aşk merdiveni çiçeğinin saksısını beğenmiyordum hepsini balkona çıkardım,saksılarını değiştirdim toprağını temizledim havalandırdım.
Bütün bunlar çaysız olmaz tabi
Tohumcudan menekşe tohumu aldım deneme amaçlı,ektim bakalım çıkacak mı? İçinizde deneyeniniz var mı ?Sonucu şimdiden öğrensem kendimi ona göre hazırlarım heralde:P 
 

Evdeysem eğer bütün günüm balkonda geçer.Dergi-çay-sosyal medya üçlüsü ve birde rüzgar.
Genelde blog yazılarımıda burdan yazarım, şuan olduğu gibi :P

Sergimizin kataloğu geldi.
Tatlı bir hatıra olarak saklıcam kendisini.

Tablolarıda eve getirdim,sağ salim çok şükür.
Yerlerinide çoktan aldılar.Gülü pencerenin yanına, 
Yazıyıda çalışma masamın üstüne astım,sanki burası için yapmışım,bence cuk oturdular :)   
Hepinize mutlu günler, sevgiler kızlarrrrrrrrrrrrr :D

25 yorum:

  1. Fotoğraflar çok güzel, küçük bir gezi gibi oldu. Ama ben en çok çalışma masasına ve çalışma masasının üzerinde ki tabloya bayıldım. Maşallah. Gerçekten cuk oturmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Bir kuş hayranı olarak Kuşlu bütün yazı ve fotoğrafları görünce heyecan yapıyorum. :)
    Sendeki bu sanatsal ruh sana karşı muhabbetimi daha da artırıyor canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihiii :) bende heycan yapıyorum biliyomusun,senle aynıyız.
      Sen evlen gel İstabul'a muhabbetimiz kat kat artar inşallah :)

      Sil
  3. çalışma masana ve balkonundaki köşene bayıldım evinin resimlerini paylaşmışmıydın ben geri kalanınıda merak ettim ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim:P evin tamamını çekip yayınlamadım, sadece sevdiğim köşeleri fotoğraflıyorum :)teşekkür ederim yorum için:)

      Sil
  4. Çalışma masana bayıldım,nerden aldığını sorabilir miyim?
    Evde ikea'ya dair pek çok iz var:)bazı eşyalarımız ortak olunca hemen gözüme çarptı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehuheu:) evet ikea 'evimizin herşeyi' olduğunun kanıtı bu :D
      çalışma masası üsküdar antikacılar sokağındaki bi dükkandan aldık.Ama dökülüyordu resmen ayağıda kırıktı,çizikleri vardı, marangoza verdim mint yeşiliyle patine yaptırdım.Ayağı tamir edildi şimdi daha iyi durumda teyzesi:) teşekkürler yorum için:)

      Sil
  5. balkondaki köşeni çok beğendim hatta çok kıskandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahve içmeye beklerim Esra'cım :) senle balkon daha eğlenceli olur eminim:)

      Sil
  6. Bi anda o balkonda oturmak istedim ve yeşil masada yazı yazmak. Bir de o fincanlarda kahve içmek. Bir de o kuşu elime almka. Bir de bir de :)) Uff kıskandım galıba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D en güzelleri senin olsun teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Tşkler canım benim Rabbim huzurunu bozmasın ;)

      Sil
  7. Ama senin çalışma masan balkonun hepsi çok güzell :)
    Misafir olup geliyim sana börek açmana gerek yok balkona çıkalım bir kitap bir kahve en güzel ağırlama olur benim için :)
    Bu arada verdiğim sözü unutmuş değilim Tubişim aklımdasın ama ilham perim henüz gelmedi sıkıntılarımı atlattıktan sonra halledicem öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hele bi gelde İstanbul'a gerisi kolay canım.börekde kitapda balkonda hatta olmadı Bebek'de yaparız:)
      Ben sabırlıyım aynı zamanda unutkan:)hatırlatmasan unutmuştum inan,kendini sıkma canım ne zaman olursa acele değil yane:) öptüm

      Sil
  8. çok güzel bir post olmuş...
    dergi okuma köşenede bayıldım...

    fotoğraf çekmeyi seven biri olaraktan senide ınstagrama davet ediyorum...
    artık sende üye olmalısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tuba'cim evet instagramda daha sık görüşme dilegiyle;)

      Sil
  9. çok sağolun kızlar belli olmaz aranıza heran katılabilirim:)

    YanıtlaSil
  10. ya ben senin evine bayılıyorum sanırım :D detaylı fotograflarını bana atsan canım, bende yakında başlıcam ya alışveişlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım yaa herkezin evi gibi işte benimkide,elimde olan malzemelerle bişeyler yapıyorum kendimce, beğenmene sevindim en güzelleri senin olsun.Kendi evinde de ağız tadıyla mutlu mesut oturursun inşallah.:)

      Sil
  11. kahve köpüksüz olabilir ama fincanlar harika^^
    blog köşen ve çalışma masan da öyle.

    YanıtlaSil
  12. syhn: çok sağol hoşgeldin:) teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
  13. kahve fincanların süpermiş. İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil