kim varmış burda :)

12 Haziran 2013 Çarşamba

İsmek'in 16. Genel Sergi Festivalindeydik - Vol1

İsmek'in her yıl düzenlediği geleneksel sergiyi gezmeye gittim.
Geçen yıllarda olduğu gibi bu yılda Feshane'de düzenlendi.Makinanın şarjı bitene kadar her yeri çekmeye çalıştım,tabi ama namümkün.
Gidip canlı görmek çok başka.
İstanbul'da olmayanlar içinde gördüklerimi sizinde görmenizi istedim.
Şunu da belirteyim bu postta bol resim olacak:) 

İğne oyalarından örtü vb. şeyler olduğu gibi , masa,ayna ve çerçeve bile tasarlamışlar.Bu iğne oyalı orta sehpanın fiyatı 1.500 liraydı,bende görünce ooooo dedim :)

Kurdela nakışından oda takımları tepsiden abajura kadar takım yani:P



Dantelleri örüp tahta aplike yapmışlar.Zor iş gerçekten.

En sevdiğim kafesti.İğne oyalarıyla süslenmiş,çok romantik olmuş.


Çeşit çeşit kahve fincanı aşığı olan ben, bunlara bayıldım tepsisi bile porselen,koleksiyonluk, hemde mint :)  





Burası kına gecesi köşesi , bütün detayları yapmışlar.Bu dagelinin kına koltuğu :)



Kınad dağıtılacak kaftanlı keseler.


Kadife a'dan z'ye yatak odası takımları çok ağırdı 


Şimdi bu fotoğrafı çözmeye çalışıyosunuz biliyorum,gözümden kaçmış ters eklemişim,kafanızı hafif yana yatırırsanız anlarınız:) Orkideli mutfak takımı

Evet aynı takımın masa ve peçetelikleri.Harika.

Döşeme koltuklar bile vardı.

En bayıldığım takımda bu.Ama üstüne oturamazsın ki kıyamazsın :)


Kadife, nakışlarla tek tek işlenmiş,hepsini ağzım açık dikkatle inceledim.  



Tel kırma ayna, yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 1000 olmalı.

Tel kırma köşesi



Yatak odaları,yatak başlıkları çok hoş, hepsi avangard tarzda döşenmiş.

Bu köşe saray köşesi.Bu ismi ben verdim:)


Kurdela nakışlı bu kutuyuda çok beğendim.Fiyatı 100 liraydı.İşte böyle kızlar saatlerce Feshaneden çıkamadım.Hepsi el emeği Tam 250 bin ismek kursiyerinin katıldığı bir sergi ve tabiki hepsi bu kadarla bitmiyor.
Bu sergiden 3-4 post çıkartırım ben:) tabi isterseniz.
İstiyor musunuz, devamı gelsin mi? :))))  

14 yorum:

  1. tabiki gelsin tuğba'cım.inan ağzım açık izledim.nasıl büyük bir emek bu.ne kadar güzel şeyler.el emekleri harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa dimi:) bende ağzım açık gezmiştim:)

      Sil
  2. Ne zamana kadar açıl bu sergi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 haziranda açıldı.15 gün sürecekmiş.

      Sil
  3. tabii gelsin gelsin :) bayıldım hepsine maşaAllah ne becerikli hatunlar var , bende istiyorum ismek in kurslarına katılmayı ama burda İsmek yok :) İstanbul'a mı taşınsak ne yapsak biz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede en iyisi İstanbula taşınmak Tuba'cım:) İstanbulun yakın çevrelerinden gelenler var Yalova İzmit Edirne vs. ben duyuyorum.Belki inanmıcan ama hocam söylemişti adamın biri Yunanistanın sınır köylerinden her hafta geliyomuş:) tanışmış adamla falan.Çok ilginç gerçekten:) sen haydi haydi gelirsin:)

      Sil
  4. Ağzım açık bakakaldım.
    Hepsi çok güzel ama yaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende:) evlenecek çiftler gezmeli burayı

      Sil
  5. Bakarken yoruldum ama en güzeli bence bebek odası takımı ile yeşilli finca takımıydı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni yorduğum için özür dilerim abla:) sağol yorum için

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  6. evet bakarken yorulunacak eserler var ama onların her ilmeğinde göz nuru var bu kısmı önemli bence..
    yani kendimden biliyorum bu fiyatlar az bile.. ben okul zamanında yaptıklarıma fiyat bile biçemiyordum o kadar kıymetliydi benim gözümde :) evladın gibi bişe oluyo artık =)
    evet evet bu sergi kesin benim ilgi alanıma giriyor keşke canlı görebilseydim diyorum ama senin sayende görmüş oldum zaten ;)
    sana da teşekkürler abla, bak bunda senin de emeğin var ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oku oku bitmez. roman mübarek :)))

      Sil