kim varmış burda :)

12 Temmuz 2013 Cuma

Aydın'dan Sesleniyorum ! ! !


Aytepe'den Aydın'ın genel görünümü
  Selam kızlar nasılsınız bakalım?Ben iyiyim ve memleketim Aydın'dayım.Geleli 1 hafta oldu,Kısa bir ara verdim malumunuz Ramazan ayıda girince bloğu güncelleyecek takadim kalmadı.Hal böyle olunca ne sizleri dolaşabildim ne yorum bırakabildim.Buralar fena sıcak 43derece.
Sabah 10 ile akşam 5 arası çıkmayı uygun bulmuyor doktorlar.
Ama olsun annemle ve kardeşlerimle oruç tutmak Aydın'da Ramazanı yaşamak ayrı bir keyif benim için.

  Ablam evlenmeden bütün kızkardeşler sonkez bir araya gelelim istedim.Seneye kim öle kim kala:(
Gelir gelmez nişanlar düğünler.Eski iş arkadaşımın düğününe katıldım.Bizim buralarda efesiz düğün olmaz.Aydın efeleri pek meşurdur:)

 Aydın'ın meşhur olan diğer bir şeyi Aytepe'dir.
Her geldiğimde mutlaka çıkarız piknik yaparız.Güneşin batışını izleriz.


  Gelir gelmez mahalleden arkadaşlarla buluşulur,hasret giderilir:)

  Bizim kızlarla evde sinema partisi verdik.Gıcıklar en acıklı filmi izlettirdiler bana :'(
ben ağladım siz ağlamayın,klasik yeşilçam filmi ama çok hüzünlü.
Müzikleri muhteşem.İzlemenizi öneririm.Hint filmi.

 Offf bu filmin üstüne alışveriş iyi gider.Biraz kafa dağıtalım :))
Gelecek günlerde davet ve nişan için pembe yazlık şal aldım.Bizimki duymasın aramızda kalsın walla=))


  İmam Hatipden sınıf arkadaşım doğum yapmıştı ona bu şeker şeyleri aldım.Ama çoook tatlılarrr.Dantelli ayakkabı pek uymadı aman onu başka şeyde giydirir.Ben en çok elbiseyi beğendim.Kuş ve kafes desenli.Benim alacağım hediyede bu kadar olur dimi =)) elim onlara gidiyor napayım O)

  Annemin evi müstakil ve bahçeli,her taraf yemyeşil.İnsanın ruhu dinleniyor.Bahçeyi sulamayı özlemişim.Bu işi kimseye kaptırmam=)) Bahçeyide sularım fotoğrafımıda çekerim icabında :)))

  Burası bizim ön bahçe.Aslında miniminacık ama meyve bakımından yok yok,burdan ayrı bi post çıkar diyim ben size yani =))) En sevdiğimiz şey bahçe sulandıktan sonra incir ağacının altında çay içmek serin serin ohh.
Velhasılı kelam tatildeyim ama niyetliyim :) Olsun Allah ecrini verir.

Herkese bereketli ve hayırlı Ramazanlar olsun.Allah kabul etsin.Cumanız mübarek olsun.Dua ile dostlar.

16 yorum:

  1. Ayy ne guzel bi bahceymis.biz buyuk sehirde yasayanlar hasretiz yesillige.bebek ayakkabisna bayildim.elbiseyede.gunesin batisinida iyi yakalamissin.

    YanıtlaSil
  2. Ayy ne guzel bi bahceymis.biz buyuk sehirde yasayanlar hasretiz yesillige.bebek ayakkabisna bayildim.elbiseyede.gunesin batisinida iyi yakalamissin.

    YanıtlaSil
  3. Benim ailemin evi de müstakil ve bahçeli, İstanbulun o sıkışık site yaşamından çıkıp da buraya gelince içim açılıyor ama iki haftaya kalmadan İstanbul'u yeniden özler buluyorum kendimi :))

    İzlediğiniz film bir Hint klasiğidir denilebilir ve benim favorilerimdendir :) Eğer daha fazla nitelikli Hint Filmi izlemek istersen bloğuma beklerim arkadaşım :))

    Keyifli tatiller dilerim, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  4. ay ben adü mezunuyum yani iyi bilirim aytepeyi
    evimde sanırım o gezdiğiniz park var ya pınarbaşı(yanılıyorsam düzelt)oraya çok yakındı.
    Özledim oraları .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice yıldırım:Herkez yeşile hasret sanırım :) güneşin batışını yakalamak benden sorulur hehehee:)


      Yeniler kendini hayat: Aynen bende şimdi İstanbul'u özledim.İnsanoğlu değişik valla yaa İstanbul'a gidiyorum burayı özlüyorum:)
      Fanaa beni çok üzdü böyle filmler bakınca 3-4 gün etkisinde kalıyorum rüyalarıma giriyor=) aklıma yazdım ama arşif için sana gelicem sağol canım:)



      Sadece Naciye: AAA öylemi,ne güzel evet pınarbaşı doğru:) İnsanın üni.okuduğu şehirde birnevi yarı memleketi oluyor özleniyor dimi? Belki bigün anıları canlandırmaya gelirsin ne dersin? :)

      Sil
  5. tatilde oruç zor hakikaten ve oralar iyice sıcak tabi :(

    YanıtlaSil
  6. sana da iyi hayırlı ramazanlar canım...
    Resimler gene süper...
    Ama en çok ayakkabı ve elbiseyi beğendi.anne olunca daha cazip geliyorda:d

    YanıtlaSil
  7. ailenizle ramazanı geçirmeniz çok güzel..arkadaşlarla film keyfi harika.valla tatiliniz süpermiş.rabbim daha da iyi etsin inşallah.aydın çok küçük yaşta ziyaret ettiğim bir şehir.arasıra davet alıyorum akrabalardan ve öğrencimden.ama evlilik böyle bir şey işte .istediğin zaman istediğin yerde olamıyorsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nabrut:Aynen bu iki tezat şeyi ben yan yana getirdim işte :) İstanbul az da olsa esiyordu,burda kuru bir sıcaklık var ne diyelim Allah herkezin yardımcısı olsun canım.


      Eyüp yiğit kartal: Bilirim bilirim :) bende en çok onları sevdim ama sevilmicek gibi değil ki :)



      Mihrimah: :P amin hepimizinkini inşallah.Çocuk yaşta ziyaret edilen şehir unutulmaz,bende de olmuştu,birgün bekleriz şehrimize :) ama ilkbaharda gelin o aylar daha yaşanabilir hale geliyor buralar :)

      Sil
  8. Fanaa çok güze seçimmiş doğrusu.. Mükemmel bir film..
    Ayrıca Ghajini'yi de öneririm :) Yine bir Aamir Khan filmidir kendileri

    YanıtlaSil
  9. hayırlı ramazanlar tuba cım.annengille ramazanı geçirmen çok güzel.aydın güzel bir şehire benziyor.bahçeniz de çok hoşmuş.hadi bakalım.sen bol bol hasret gider.sevgier

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet-i Müstesna: Aamir Khan'ı biliyordum ama hiç filmlerine bakmak kısmet olmamıştı.Ablam dün Ghajini'yi de izlettirdi :) ben filmde kimse ölmesin sevenler kavuşsun kafasındayım sevgililerden birinin ölmesi bana çok koyuyor,rüyalarıma giriyor :)kendimi kaptırıyorum sanırım.
      Bu adamın gülmeli şen şakrak bi filmi yok mu dedim 3 idiotu önerdiler.sırada o var galiba :) TEŞEKKÜRLER canım



      Fatma Başaran: Aydın küçük şehir bir ucundan diğer ucuna yürüyebilirsin o derece yani :) bulvarda yürürken gördüğün insanı iki kere görürsün =)
      Şimdi büyük şehir olma yolunda bakalım.Bahçeyi ayrı bir yayında anlatıcam kendi küçük işlevi büyük bahçemiz :) sevgiler fatma abla :)

      Sil
  10. seviyorum gençleri..postları bile güzel..hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil
  11. En çok incir ağacının altında çay keyfini özlemişim. Ramazan ve aile ikilisi o kadar yakışıyor ki birbirine her şeye değiyordur :)

    YanıtlaSil
  12. insanın memleketi gibi yok:))

    YanıtlaSil
  13. çok güzel zaman geçirmişsin görüyorum da :) Allah mutluluğunu eksik etmesin o manzara , miniminacık diye adlandırdığın o güzel bahçede incir ağacının altında çay içmek demişsin ya okurken onu yaşıyormuş gibi oldum toprak kokusu da oluncaa işin içinde :) fanaa filmi aamir khan'ın filmiyse izlemeden bile sana hak veriyorum kesinlikle güzeldir o film :)

    YanıtlaSil