kim varmış burda :)

2 Temmuz 2013 Salı

Romantik Ev - Dekorasyonu Alışverişi

Evet bu yazının başlığı bu olsun.
Çünkü şöyle bakıyorum fotoğraflara hepsi bu ismi çağrıştırıyor bende,
sizde bana hak verceksiniz =D
Sıra geldi alışverişin dekorasyon ayağına:)

****

Banyo seti Englısh Home
Arkadaşım Münevver'le çıktığımız alışverişden,ihtiyacım olan banyo sıvı sabunluk seti benim oldu.
Münevver'in hediyesi olan mutfak havlusu. 

Birde hangi renklerden hoşlandığımı soruyor,hediyemi kendi elimle seçmişim de haberim yok:P
Çok sağol canım benim:)

Kafeslere kardeş geldi.
Ev kafesden fenerden geçilmesede... Biliyorum bu ihtiyaç değilidi ama napabilirim:( 

Bu kafesi englısh homeda bulacağım aklıma gelmezdi.
Egzotik Fas motiflerini çağrıştırıyor bende :)
Ikea dan un kavanozu:) Böyle devasa ölçülerde, iri, kocaman bişey istiyordum.

Çini kaftanlı magnet
Niye, bu da alışverişden sayılıyo bikerem:)
İsmek sergisindeki çini bölümünden. 

Ikea galvaniz saksılar.Ama ben bunları abajur başlığı yaptım.
Bakınız aşağıdaki resim:)

Diğer başlıklara fesleğen ektim,bunlar daha şeker oldu sankim
Tek kişilik nevresim takımı ıkea.

Mutfak havluları ıkea,

Güllü saksı ıkea

Ikea saksı,banyo için kullanıcam, havlu standı :)
Banyo halısı Ikea,

Ikeanın meşhur gül kokulu mumları,
Çerçeve Mudo Concept,barok tarzı çerçeveler favorimdir:)
Salonda şahsımıza ait fotoğraflar sergilemeyi sevmiyoruz ikimizde,onun için buna eski 80'lerin İstanbul kartpostallarından bişi ayarlamayı düşünüyorum.
Kokul taş Madame Coco,
Altunizade'ye açıldıda,Bağdat caddesine gitmek zorunda kalmıcam artık,iyi oldu.
En güzelleri sona saklama huyum var :) Englısh home takılık.
Yeni gelmiş bunlar rengarenk kıyafetli kızlar,çok zorlandım seçerken.
Yeni takılar itina ile asılır :)

 Seçerken zorlandım dedim ya,eve geldim bi baktım benim nevresim takımıyla aynı desende bu kadar olur, bizim kız yatakla takım olmuş ayolll :)
Bir post daha böylece biterrrrr.Bir sonraki yazımı İstanbul'dan mı yazarım bilinmez :)
Belki çooooook uzaklardan seslenirim size - geri dönene kadar hoşçakalın kızlarrrrrrrrr :)

17 yorum:

  1. Bak bak bitiremedim canım ne kadar güzel şeyler almışsın hepsine bayıldıımm...
    Bu arada o abajurlar çok hoş olmuş. :) Çok amaçlı kullanım bu oluyor işte :)
    Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel...
    Güle güle kullan...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Aman allahim bukadar ciciyi bir anda gorunce gozlerim bayram etti abajur fikrine bayildim benzerini koctasta gordum fiyatida baya vardi ve bukadar şık degildi ;)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirnden güzel ...
    Güle gğle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. harikalar mest oldum bakarken güzel günlerde kullanın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saadeti Müstesna:çok sağol,evet şuan abajur başlığı olarak kullanıyorum yakında sıkılırsam onlarada bişi ekerim:)


      emel yılmaz akan:teşekkür ederim :) sevgiler benden:)



      delancey: hihii:) seninle tarzımız aynı Esra bunu biliyorsun dimi? :)
      Koçtaştakileri gördüm evet benimkilerin bana maliyeti 8 lira,arada uçurum var cidden:)teşekkür ederim canım.



      eyüp yiğit kartal:sağol canım :)



      leylanın dünyası: teşekkür ederim Leyla hanım:) en güzelleri sizin olsun.

      Sil
  6. Ne güzel bir alışveriş olmuş. Maşallah tükanda birşey bırakmamışsın:) hepside harika şeyler. Hele o galvaniz saksılar, kim akıl ettiyse Joker gibi. Neye cevirsen oluyor. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  7. Yaaaaaa hepsi çok güzel ama bunlaarrr.Bende isterim işte hıhhh :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çoook güzel ben bu postu çok sevdim :)
    güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma abla: :) çok sağol :)


      mutlu yuvam: en güzelleri senin olsun :)


      tuğba m: teşekkür ederim adaşım:)

      Sil
  9. Hepsi çok güzeller , iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Selam blogunu cok begendim ve en yeni üyenim benim de moda blogum var beklerim.Sevgiler...http://ipekkuzucu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor menekşe: en güzelleri senin olsun teşekkürler:)


      İpek kuzucu: selam teşekkür ederim e hoşgedin o zaman:) bende gelirim sana sevgier

      Sil
  11. gerçekten güzel dekorasyon aksesuarları

    YanıtlaSil
  12. takibe aldım hemen sizi ne kadar da cici br bloğunuz var böyle. Bloğuma da beklerim.
    http://keceliislerdukkani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. Merhaba..Uzun zamandır Blogunuzu takip etmekteyim,ve Dekorasyon Anlamında Evlerimizi Farklılaştırmak adına değişik ve yeni ürünler Bilgiler paylaşmaktasınız..öncelikle emeginize sağlık,Çünkü bir çok Blog dekorasyon yazarı var fakat Sizin kadar yeteri kadar özen gostermiyorlar bloglarına,Özverili Paylaşım ve bilgileriniz için Tesekkurler ..Benimde Dekorasyon İle Tanışmam Yeni ev Aldıkdan sonra başladı ve durdurulamaz bir hale geldi :D Tamamen bir Hobiye dönüştü,Sizin gibi degerli blog yazarların dekorasyon ile ilgili bilgilendirmeleriylede bu Hobimi perçinlemis oluyorum,Bende nacizane olarak Dekorasyonda Yeni Olan ve Türkiye de İlk defa üretilen ve dekorasyon severlerin beğenisine sunulan Doğal taş görünümlü Strafor panellerden Bahsetmek istiyorum,Hem yalıtım malzemesi hem de dekorasyon ürünü Olması ve uzun yıllar boyunca boya gerektirmemesi,Uygulama kolaylığı ve 3 Boyutlu Taş,Tuğla,Ahşap dokusu ve görünümleriyle en önemlisi ucuz olması ile Diğer dekorasyon ürünlerin belki de yerini alabilecek bir urun..Bu ürünü Değerli Blog takipcilerinizle belki paylaşmak istersiniz..Ben Bursa Yapı İnsaat ve dekorasyon Fuarında görmüştüm ve Duvarlarda çok şık görüntü oluşturuyor ve tamamen tas görünümlü ve ucuz ve Evin Yalıtiminida katkısı var.. www.strowallduvarpanelleri.com web adresi bu site,bu adresde bir cok bilgi mevcut belki girip incelemek ve dekorasyon seven blog takipcilerinizle paylaşmak istersiniz..

    YanıtlaSil
  14. teşekkürler harika bir paylaşım olmuş çalışmalarınızın devamını diliyorum

    YanıtlaSil